AAA

OMS | 17.03.2017 13:55

Novim modelima poslovanja METRO Cash & Carry značajno unapredio prodaju i profit

Kompanije poput METRO Cash & Carry, posluju u vrlo dinamičnom vremenu koje se neprekidno razvija i menja, a samim tim mora da se prilagođava i biznis. Metro je značajno unapredio prodaju i profit, ali to ne znači da ne postoji još prostora za unapređenje. Svakodnevno se radi na poboljšanju kvaliteta, asortimana, kao i usluga, naročito kad je dostava u pitanju.
 
„U poslednje tri godine METRO se značajno promenio na globalnom nivou. Od kako je 2005. godine ušao na srpsko tržište, koje još uvek nije bilo u potpunosti razvijeno, fokus je bio na otvaranju radnji. Model poslovanja koji je uspostavljen u početku bio je poput „velike pijace“, za svakog po nešto. Onda je došla konkurencija, maloprodajno tržište je počelo da se razvija veoma brzo i postajalo je sve zahtevnije. Tada se pomerio i fokus na specifične potrebe kupaca, rekao je Roberto Mankuzo“ generalni direktor kompanije METRO Cash & Carry Srbija, i dodao: „Kompanija METRO najveći prosperitet doživela je u HoReCa segmentu – restorani, hoteli, fast fudovi, kafići, profesionalni kupci, gde su kvalitet, standardi i kontinuitet najvažniji i gde ne sme da bude propusta. Danas je 75 odsto našeg poslovanja usmereno na profesionalne kupce. Takođe, vrlo je zapaženo povećanje saradnje sa malim, porodičnim prodavnicama, koje opskrbljuju potrošače osnovnim namirnicama. Taj sektor u Srbiji čini čak 60 odsto tržišta i zato je privlačan METRO-u. Na kraju, sve ovo su osetili i naši krajnji potrošači, koji u METRO dolaze u nabavku za kuću, znajući da će moći da kupe sveže, kvalitetne i bezbedne namirnice“.  

Ako se srpsko tržište bude razvijalo prema postojećim planovima i procenama, predstavljaće veoma plodno tlo za kompanije poput METRO-a. Što je tržište razvijenije više će ljudi imati priliku da uspešno razviju sopstveni biznis, a zajedno sa njima će se i kompanije dalje razvijati. U tom pravcu su i usmereni dalji planovi METRO-a, da nastavi sa unapređenjem usluga, poput dostave, kako bi se došlo i do onih koji nisu u mogućnosti da dolaze svakodnevno u distributivne centre.


Ovaj tekst nije proizvod Agencije Beta i ona ne odgovara za navode u njemu.

(Kraj OMS poruke)


KOMENTARI

Broj komentara : 0

Vaše ime*


Vaš e-mail


Vaš komentar*



otkucano 0 od ukupno 1500 karaktera.