AAA

OMS | 10.10.2017 15:30

Eminentni šef iz Srbije osvojio paket ribe u sopstvenoj težini


Šef Marko Lukić, osvojio je paket od 90 kg ribe, kao najbrži među kolegama u filetiranju ribe. Ovo takmičenje organizovano je u METRO HoReCa Centru povodom „Dana sopstvenog poslovanja“ koji se širom sveta obeležava sa ciljem da se podrži preduzetnički duh. Na ovaj dan, preduzetnici imaju samo jedan cilj da svojim korisnicima predstave posebne ponude koje su kreirali zahvaljujući kompaniji METRO.

Događaj su uveličali predstavnici ambasada u Srbiji, kao i mnogi drugi eminentni domaći i strani šefovi koji su bili u ulozi žirija. Najbolji u izazovu osvojili su vredne nagrade.

Svi takmičari imali su poseban zadatak da za što kraće vreme isfiletiraju različite vrste ribe. Izazov je bio veći jer je riba bila spakovana u posebne kutije, čiji sastav nije bio poznat učesnicima sve do trenutka njihovog otvaranja. Eminentni žiri je odabrao najbolje po ključnim kriterijumima kao što su brzina, preciznost i kvalitet filetiranja, kao i izgled fileta i količinu sastojaka. Svi takmičari su osvojili diplomu za učešće, a najbolji su osvojili specijalne nagrade prvoplasirani takmičar paket sveže ribe u sopstvenoj težini, dok su vicešampion i trećeplasirani nagrađeni paketom METRO proizvoda.

Šampion izazova, Marko Lukić šef iz restorana Caffe Caffe & Fish je ovom prilikom izjavio:

"Ovo takmičenje je još jedan od brojnih izazova u mojoj profesionalnoj karijeri, pre svega jer je filetiranje ribe jedna od zahtevnijih tehnika. Svi smo mi majstori u svom poslu, ali nas samo finese razlikuju. Recimo da je danas definitivno bio moj dan i to baš na Dan sopstvenog poslovanja, poseban praznik za sve nas iz ugostiteljskog sveta."

Pored ovog posebnog događaja, nedavno su u tri METRO distributivna centra u Beogradu mladi kuvari iz Junior Chefs kluba svojim veštim umećem napravili suši rolnice u rekordnoj  dužini od ukupno 150 m i njima počastili prisutne posetioce u objektima.

Dan sopstvenog kompanija METRO obeležava zajedno sa svojih 21 milion profesionalnih kupaca širom sveta. Događaj je postao tradicija i obeležava se svake godine, drugog utorka u oktobru, sa ciljem da se broj dobrih preduzetničkih priča dodatno poveća.




KOMENTARI

Broj komentara : 0

Vaše ime*


Vaš e-mail


Vaš komentar*



otkucano 0 od ukupno 1500 karaktera.