AAA

DRUšTVO | 07.06.2017 14:10 > 07.06 15:04

Izdavač Kurira optužio neke televizije da cenzurišu te novine po nalogu Vučićevog kabineta

Adria medija grupa optužila je danas neke medije u Srbiji da su po nalogu kabineta predsednika Srbije Aleksandra Vučića prestali da u pregledu štampe prikazuju naslovne strane lista Kurir, od kada su te novine počele da izveštavaju o navodnoj sprezi vlasti, navijača i Elektroprivrede u dobijanju unosnih poslova na tenderima.
"Otkako je dnevni list Kurir na naslovnoj strani objavio značajnu temu o finansiranju privatne vojske navijača preko EPS-a predsednik i bivši premijer Vučić umesto da se oglasi tim povodom i odgovori javnosti na ovako važno pitanje, odlučio se za svoj razradjeni mehanizam cenzuru. Svim medijima koji u programu imaju rubriku 'pregled štampe' i koji su do sada čitali šta objavljuje list Kurir, stiglo je interno uputstvo iz kabineta da se svako pojavljivanje lista Kurir zaustavi", navodi se u saopštenju.

U saopštenju koje je potpisao direktor Adria medija grupe Dejan Volf navodi se da se to desilo na nekoliko televizija sa nacionalnom pokrivenošću, dok su neke televizije angažovale novinare i analitičare da "iznose neistine" na račun predsednika te kompanije Aleksandra Rodića. 

"Razumemo da su kolege u strahu od diktatora koji ne preza ni od jednog raspoloživog mehanizama u disciplinovanju svih televizija sa nacionalnom frekvencijom. Ipak, verovali smo da će bar neko od njih odbiti poslušnost, jer je u pitanju ipak jedno najobičnije čitanje naslovne strane", navodi se u saopštenju.

Takodje je najavljeno da će o tome biti obavešteno Nezavisno udruženje novinara Srbije i Udruženje novinara Srbije, kao i Medjunarodna federacija novinara. 

"Naš dnevni list uskoro pokreće serijal kako Aleksandar Vučić disciplinuje medije u Srbiji i ko su direktni izvršioci njegovih naloga o cenzuri", dodaje se u saopštenju.


KOMENTARI

Broj komentara : 0

Vaše ime*


Vaš e-mail


Vaš komentar*



otkucano 0 od ukupno 1500 karaktera.