AAA

EKONOMIJA | 14.03.2019 09:50 > 14.03 13:52

Junajted grupa: Dijaspora bez programa RTS-a po naredbi Telekoma Srbija. Telekom: SBB ugasio kanale jer nema ogroman profit


Gradjani u dijaspori koji prate programe preko platformi Junajted (United) Grupe danas će ostati bez programa Radio televizije Srbije (RTS), saopštila je Junajted grupa.

To je, kako je istaknuto, "rezultat neuspešnih pregovora Junajted Grupe sa Telekomom Srbija, koji je danas izdao nalog da se svi programi javnog servisa uklone iz naše ponude korisnicima".

"Nekoliko puta smo ukazivali da će upravo gradjani platiti cenu ugovora koji je RTS potpisao sa Telekomom Srbija o prodaji programa u inostranstvu. Bilo je jasno da nove cene, nekoliko desetina puta veće, ne pokazuju dobru nameru prema gradjanima u dijaspori, ali ukazuju i na nekorektan potez prema konkurenciji u želji da nam se otme deo tržišta", navela je Junajted Grupa u okviru koje posluju SBB, Telemach, United Media, Sport Klub, Nova TV i N1 TV.

Junajted Grupa je, kako je objasnila, zbog gradjana u inostranstvu pokušala da pregovara nekoliko meseci sa Telekomom, apelujući da istaknu realne cene za emitovanje kakve imaju svi javni servisi u Evropi, trudeći se da njeni korisnici ne budu kažnjeni zbog odnosa Telekoma prema Junajted Grupi.

"Nažalost, ucenjivački pristup i nerealne tržišne cene nismo mogli da prihvatimo. Javni servis koji pripada svim gradjanima i koji stanovnici Srbije već plaćaju preko pretplate, a takodje i iz budžeta, postao je izgleda po poslednjim potezima Telekoma njihova svojina, kojoj mogu da podižu cene do nivoa koji ni jedna zdravorazumna kompanija ne bi prihvatila. Zbog toga će, nažalost, da oštete i stotine hiljada gradjana u dijaspori", navela je u saopštenju Junajted Grupa.

Dodaje se da Junajted Grupa veruje da će najnoviji program njene televizije Nova S doneti potpuno nov kvalitet gledaocima u dijaspori.

Nova S, kako je najavljeno, "za 11 dana počinje emitovanje vrhunskog programa iz svih segmenata jedne televizije najbolji filmski i serijski program, najbolji informativni, zabavni i sportski program".

Televizija Nova S sa novim imenom startuje 25. marta, umesto nekadašnjeg TOP kanala.

Na tom kanalu gledaoci će moći da prate informativni program, emisiju Olje Bećković "Utisak nedelje", emisije Insajdera Brankice Stanković "Male Velike priče" i "Insajderov pregled nedelje".

Nova S biće prepoznatljiva i po zabavnom programu, emisiji "Veče sa Ivanom Ivanovićem" i jutarnjem programu "Mentalno razgibavanje".

Telekom: SBB ugasio kanale RTS u dijaspori jer nema ogroman profit

Kompanija SBB ugasila je kanale Radio-televizije Srbije (RTS) u dijaspori zbog nemogućnosti da ostvari enormni profit, saopštio je danas Telekom Srbija.

"Dobro je poznato da je Telekom Srbija pobedio na javnom pozivu za distribuciju RTS-ovih kanala, a da SBB nije želelo ni da učestvuje na tom pozivu", naveo je Telekom, reagujući na ranije danas izdato saopštenje Junajted grupe u okviru koje posluje kablovski operater SBB.

Junajted grupa je je u svom saopštenju navela da je zbog gradjana u inostranstvu pokušala da pregovara nekoliko meseci sa Telekomom, "apelujući na tu kompaniju da ponudi realne cene za otkupljeno pravo distribucije programa RTS u inostranstvu, ali da nije mogla da prihvati ucenjivački pristup i nerealne tržišne cene".

Telekom je naveo da je "očigledno da SBB ima dvostruku poslovnu politiku, tačnije vrednost svojih kanala precenjuje, dok tudje kanale potcenjuje".

"SBB-u nije problem da svoje kanale naplaćuje dva evra po korisniku i time ostvaruje ogromnu zaradu, ali je veliki problem da RTS-ove, inače gledanije kanale, plati duplo manje", ocenio je Telekom.

Dodaje se da Telekom "još jednom izražava čudjenje reakcijom SBB-a, s obzirom na to da su oni operator koji najčešće povećava cene svojih usluga, čime pokazuju koliko zaista brine o potrebama korisnika".

"Kao i do sada, Telekom Srbija posluje transparentno, ali ne možemo da dozvolimo SBB-u da obmanjuje, kako korisnike, tako i najširu javnost. Jasno je da se ovoga puta SBB odlučio za nepristojan, nelojalan i ucenjivački odnos, kako prema potencijalnim partnerima, odnosno nama, tako i prema korisnicima", naveo je Telekom.

Očigledno, kako je navela ta telekomunikaciona kompanija, da je "reč o pogrešnom načinu da se promovišu odredjeni kanali SBB-a i urušava ugled, jednog od najvećih nacionalnih brendova, domaćeg operatora Telekoma Srbija".

U saopštenju Telekoma se podseća da su programi RTS-a kao i do sada dostupni svim korisnicima u dijaspori preko RTS Planete, kao i putem drugih operatora i po povoljnijim cenama.

KOMENTARI

Broj komentara : 0

Vaše ime*


Vaš e-mail


Vaš komentar*



otkucano 0 od ukupno 1500 karaktera.