"U modernoj istoriji planiranja Beograda, Prokop i metro su uvek bili vezani projekti", naglasio je CLS čiji direktor je Nikola Jovanović.
"Ukoliko uzmemo u obzir trenutne železničke projekte sa zatvorenom finansijskom konstrukcijom, brzu prugu ka Nišu i Subotici, BG:VOZ za Batajnicu, Resnik i Ovču, obnovu pruge Beograd – Bar, uspešnu liniju regionalne železnice za Vršac, Prokop sa metroom može imati približno 20-30 hiljada putnika dnevno. To je dovoljno za isplativost podzemne metro stanice", naveo je CLS.
Medjutim, kako je naglašeno, "bez metroa, Prokop može imati svega oko 6.000 putnika dnevno i to nakon završetka trenutnih železničkih projekata".
"U prevodu, metro bez Prokopa bi definitivno obesmislio novu glavnu železničku stanicu, doveo u pitanje isplativost obnove železnice koja je u toku, a Beogradjanima onemogućio lak i jednostavan pristup medjugradskim i medjunarodnim vozovima", upozorio je CLS.