AAA

EKONOMIJA | 16.12.2022 19:15 > 16.12 21:16

Koka-kola sistem i Bambi u 2021. imali vrednost proizvodnje koji predstavlja 0,7 dsto BDP Srbije (FOTO/VIDEO)

  • BETAPHOTO/AMIR HAMZAGIC
  • BETAPHOTO/AMIR HAMZAGIC
  • BETAPHOTO/AMIR HAMZAGIC
  • BETAPHOTO/AMIR HAMZAGIC
  • BETAPHOTO/AMIR HAMZAGIC
  • BETAPHOTO/AMIR HAMZAGIC
  • BETAPHOTO/AMIR HAMZAGIC
  • BETAPHOTO/AMIR HAMZAGIC
  • BETAPHOTO/AMIR HAMZAGIC
  • BETAPHOTO/AMIR HAMZAGIC
  • BETAPHOTO/AMIR HAMZAGIC
  • BETAPHOTO/AMIR HAMZAGIC
  • BETAPHOTO/AMIR HAMZAGIC
  • BETAPHOTO/AMIR HAMZAGIC
  • BETAPHOTO/AMIR HAMZAGIC
  • BETAPHOTO/AMIR HAMZAGIC

Koka-kola (Coca-Cola) sistem i kompanija Bambi su u 2021. godini ostvarili 360 miliona evra vrednu proizvodnju, što predstavlja 0,7 odsto bruto domaćeg proizvoda Srbije, pokazali su rezultati danas predstavljene studije.

"U budžet 2021. je uplaćeno 199 miliona evra, što je jedan procenat ukupnih javnih prihoda Srbije", kazao je na predstavljanju studije generalni direktor "Koka-kola" HBC za Srbiju i Crnu Goru Svetoslav Atanasov na predstavljanju Studije o društveno-ekonomskom uticaju Koka-kola sistema i kompanije Bambi u 2021. godini.

Istakao je da "Koka kola" zapošljava direktno 1.614 ljudi, a preko dobavljača i drugih koji su uključeni u lanac poslovanja posredno još 14.900 radnika, što čini 0,5 odsto svih radnih mesta u Srbiji.

Kako je precizirao, to znači da svako radno mesto u ovom poslovnom sistemu stvara još osam radnih mesta u drugim privrednim sektorima.

Generalni direktor kompanije "Bambi" Dragan Stajković naglasio je da je ta konditorska industrija u 2021. imala rekordne rezultate i da je proizvela 30,5 miliona kilograma slatkiša.

"U 55. godini poslovanja, svaki drugi biskvit koji se prodaje i jede u Srbiji je proizveden u 'Bambiju'", rekao je on.

Podsetio je i da je u novu proizvodnu liniju 2021. uloženo 11 miliona evra, naglasivši da se ovih dana završava i useljenje u razvojni centar "Bambija", koji će biti pomoć u unapredjenju proizvodnje.

"Ponosni smo na rezultate koje su ceo Koka-kola sistem i kompanija 'Bambi' ostvarili u izazovnoj 2021, doprinoseći nacionalnom BDP-u sa čak 0,7 odsto. Na svaki evro koji su potrošači izdvojili za 'Koka-kola' i 'Bambi' proizvode proizvedene u Srbiji, 70 evrocenti ostalo je u domaćoj ekonomiji, čime je demonstriran snažan lokalni karakter naših kompanija", istakao je regionalni direktor "Koka-kola" HBC Nikos Kalaitzidakis.

On je ukazao da se poslovni sistem oslanja na lokalne dobavljače, osnažuju kupce i ulažeu u lokalnu radnu snagu.

Ministar unutrašnje i spoljne trgovine Tomislav Momirović rekao je danas da je u prethodnih 25 godina "Koka-kola" investirala milijardu evra na različitim lokacijama u Srbiji, što je, kako smatra, priznanje politici Vlade Srbije prema investitorima.

Istakao je da je i da je "Koka-kola" danas jedan od najvećih poslodavaca u Srbiji.

"'Koka-kola' sistem i 'Bambi' su kompanije koje dodaju vrednost ekonomiji Srbije, pružaju podršku profesionalnom razvoju mladih, predstavljaju partnere lokalnim zajednicama i daju snažnu podršku zapošljavajnju", kazao je Momirović.

Samo u 2021. godini, ove kompanije su u razvoj lokalnih zajednica kroz društveno-odgovorne inicijative uložile oko 785.000 evra.

Danas je bila predstavljena peta po redu Studija društveno-ekonomskog uticaja "Koka-kola" sistema u Srbiji u 2021. godini, a po drugi put obuhvata podatke kompanije "Bambi".

Predstavljanje rezultata pratila je i panel diskusija "Snaga partnerstva u izazovnim vremenima".

Na panelu su učestvovali čelni ljudi kompanija Koka-kola HBC Srbija i Bambi, kao i državni sekretar Ministarstva finansija Srbije Saša Stevanović, direktor Sektora za strateške analize, usluge i internacionalizaciju u Privrednoj komori Srbije Mihailo Vesović, generalna direktorka kompanije Mercator-S Violeta Kovačević i profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu Ljubodrag Savić.


CEO VIDEO MATERIJAL MOŽETE PREUZETI OVDE:

BETA TV

KOMENTARI

Broj komentara : 0

Vaše ime*


Vaš e-mail


Vaš komentar*



otkucano 0 od ukupno 1500 karaktera.