Zarada na bioskopskim blagajnama u toku Prolećnog festivala bila je 6,758 milijardi juana, što je povećanje od 11,89 odsto u odnosu na lane, renosi Kineska medijska grupa (CMG).
Uz ulazak prevencije i kontrole nad epidemijom u Kini u novu fazu, širom zemlje je pokrenuto niz mera za stimulisanje potrošnje. Pod sveobuhvatnim uticajjima različitih faktora, "zlatna nedelja" ovogodišnjeg Prolećnog festivala ponovo je pokazala svoj zasluženi zlatni sadržaj, navodi CMG.
Tokom ovogodišnjeg Prolećnog festivala, uvezena kozmetika, pića, sveži morski plodovi i druga "strana novogodišnja roba" popularna u Kini, pokazuje jedinstven šarm velikog kineskog tržišta i povećava poverenje stranih investitora u Kini.
Kao prozor za posmatranje potrošačkog tržišta Kine, procenat potrošnje tokom Prolećnog festivala je dobar početak u jačanju ekonomije tokom cele godine, što ponovo pokazuje da se karakteristike kineskog potrošačkog tržišta sa snažnom otpornošću i dovoljnim potencijalom nisu promenile, kao ni temelji razvoja potrošnje, dodaje CMG.