AAA

OMS | 08.01.2019 11:30

Božićna gozba za decu iz doma 'Jovan Jovanović Zmaj'


Mladi kuvari okupljeni oko Junior Chefs Club-a Srbije pripremili su božićni ručak štićenicima iz Doma za decu bez roditeljskog staranja „Jovan Jovanović Zmaj”. Ručak je bio poslužen na sam dan Božića, 7. januara 2019. godine, od 12h u Domu, u ulici Braće Jerković 119, u Beogradu.

Članovi Junior Chefs Cluba ovom prilikom pripremili su 180 obroka za decu smeštenu u Domu bez roditeljskog staranja. Događaj su podržali i svojim prisustvom uveličali ambasadorka Brazila NJ.E. Izabel Kristina, Ambasadorka Kanade NJ.E. Keti Čaba, Ambasadorka Izraela NJ.E. Alona Fišer-Kam i NJ.K.V. Princeza Katarina Karađorđević.

Junior Chefs Club Srbije pored svojih redovnih aktivnosti edukativnog i stručnog karaktera, kao i brojnih uspeha na najprestižnijim međunarodnim kulinarskim takmičenjima, posebnu pažnju posvećuje humanitarnom radu. Od kada je započet kao redovna akcija – božićni ručak pripremljen je i serviran za više od 5200 ljudi.

I ove godine mladim kuvarima podršku su pružili partneri zajedničke, tradicionalne, božićne akcije – kompanije METRO, u čijem je HoReCa Centru gozba bila pripremljena, kao i McCain, Kotanyi, Gastromaster i Friglo.

Učestvovanje u aktivnostima poput organizovanja tradicionalnog božićnog ručka za decu bez roditeljskog staranja, deo je projekata kojim kompanija METRO podržava zajednicu i okruženje u kojoj posluje i pruža konzistentnu pomoć onima kojima je najpotrebnija.

Metro Cash & Carry Srbija deo je vodeće međunarodne METRO AG kompanije (www.metroag.de), specijalizovane za veleprodaju i maloprodaju prehrambenih proizvoda. METRO Wholesale & Food Specialist AG posluje u 35 zemalja i zapošljava više od 150.000 ljudi širom sveta. Kompanija posluje na tržištu Srbije od 2005. godine, gde pored radnji u Beogradu, Nišu, Kragujevcu, Požarevcu, Šapcu, Novom Sadu i Subotici (www.metro.rs) 2012. godine sa ponosom  otvara vrata jedinstvenog i najsavremenijeg HoReCa Centra (https://www.metro.rs/informacije/horeca-centar-beograd), koji je danas i centar mnogobrojnih edukativnih inicijativa u oblasti ugostiteljstva. METRO širom sveta, radi za milione preduzetnika, a u Srbiji dodatno svojim programom „Moja radnja“ (https://www.metro.rs/informacije/moja-radnja) predstavlja pouzdanog partnera malim i srednjim trgovcima.Takođe, Dan sopstvenog poslovanja (https://www.own-business-day.com/sr-rs/) je još jedna besplatna inicijativa kojom METRO želi da poveća vidljivost samostalnih preduzetnika, pre svega u ugostiteljstvu Srbije. Naša kompanija u Srbiji zapošljava više od 1000 posvećenih i iskusnih profesionalaca u oblastima nabavke, prodaje, logistike, odnosa sa kupcima, komercijale i dostave robe.
 

Ovaj tekst nije proizvod Agencije Beta i ona ne odgovara za navode u njemu.
(Kraj OMS poruke)



KOMENTARI

Broj komentara : 0

Vaše ime*


Vaš e-mail


Vaš komentar*



otkucano 0 od ukupno 1500 karaktera.