AAA

OMS | 23.08.2019 10:00 > 23.08 10:00

EMD pokreće uslugu medjunarodne distribucije podataka

Medjunarodna grupa EMD, sa sedištem u gradu Fefikonu u Švajcarskoj, priprema novu uslugu koja će obezbediti dodatnu vrednost njenim industrijskim partnerima širom sveta: već od 2020, proizvodjači brendiranih proizvoda imaće direktan pristup relevantnoj medjunarodnoj bazi podataka, koje će ekskluzivno obezbediti odabrane kompanije-članice EMD, kao što su Kaufland International, ESD Italija, Globus International, Euromadi Španija ili ruski lanac hipermarketa Lenta.

Uz pomoć tehnologije kompanije AC Nielsen, EMD kreira platformu na kojoj industrijski partneri mogu da pronadju iscrpne informacije o rezultatima prodaje na odgovarajućim tržištima.

Ova platforma proizvodjačima robe široke potrošnje nudi mogućnost da ubuduće mnogo bliže saradjuju sa kompanijama-članicama grupe EMD, sa fokusom na potrošače.

Projekat je u finalnoj fazi i očekuje se da će biti predstavljen industrijskim partnerima grupe EMD 19. septembra u Berlinu.

Generalni direktor grupe European Marketing Distribution Filip Grijter kaže:

"Deljenje podataka ima brojne prednosti. Sve uključene kompanije iz maloprodajnog i industrijskog sektora mogu da optimizuju svoju usmerenost ka potrošačima i biće u najvećoj meri upoznate sa najnovijim potrošačkim trendovima".

Ovaj tekst nije proizvod Agencije Beta i ona ne odgovara za navode u njemu.

(Kraj OMS poruke)

KOMENTARI

Broj komentara : 0

Vaše ime*


Vaš e-mail


Vaš komentar*



otkucano 0 od ukupno 1500 karaktera.