AAA

PREGLED-OMS | 08.06.2021 17:00 > 08.06 17:01

METRO inicijativa za smanjenje upotrebe plastike

Povodom Svetskog dana okeana, koji se obeležava 8. juna, METRO Cash & Carry je pokrenuo globalnu inicijativu za smanjenje upotrebe plastike. Višegodišnji projekat, započet širom sveta, ima za cilj da na različite načine podstakne više od 16 miliona METRO profesionalnih i drugih kupaca da smanje upotrebu plastike i stvaranje plastičnog otpada. U Srbiji, METRO inicijativi su se aktivno pridružili partneri i dobavljači Bolton, Unilever Retail, P&G, Coca-Cola HBC i Henkel. Kao deo inicijative potrošačima su ponudili pakovanja svojih proizvoda koja imaju manji uticaj na životnu okolinu, mogu se reciklirati ili su napravljena od recikliranog materijala, ne sadrže plastiku, ili je imaju u manjoj meri ili mogu se kompostirati.

„Mi smo kao vodeći veletrgovac svesni svoje odgovornosti i uloge i zbog toga smo sa partnerima i dobavljačima pokrenuli ovu inicijativu, koja je pre svega usmerena na naše profesionalne kupce, kako bi im omogućila da svoje poslovanje učine održivim i efikasnim. Istovremeno inicijativa je i apel svim potrošačima da se pri odabiru namirnica i proizvoda opredeljuju za opcije koje stvaraju manje otpada, posebno plastičnog koji završava u prirodi, rekama i okeanima. Mi ćemo im pomoći u tome, jer smo se obavezali da ćemo ambalažu proizvoda sopstvenih robnih marki zameniti održivim alternativama do 2025. godine“, rekao je André Rinnensland, generalni direktor METRO Cash & Carry Srbija.

Globalni partner inicijative je kanadska organizacija Banka plastike, koja širom sveta sprovodi kolektivne aktivnosti prikupljanja i recikliranja plastičnog otpada. METRO grupa će ovoj organizaciji donirati sredstva za dalji nastavak rada. Kompanija istovremeno smanjuje količinu plastike u ambalaži koja se koristi za sopstvene robne marke i u svoju ponudu uvodi biorazgradive proizvode, sa manjim uticajem na okruženje. Dodatno, sprovode se brojne inicijative u cilju zaštite životne sredine, a u skladu sa ciljevima održivog razvoja Ujedinjenih nacija.

Tokom obeležavanja Svetskog dana okeana izdvajamo i stavljamo fokus na globalni cilj održivog razvoja pod brojem 14, koji se odnosi na očuvanje svetskih okeana. Zagađenje okeana, najvećim delom stiže sa kopna i dostiže zabrinjavajući nivo, u proseku, na svakom kvadratnom kilometru okeana nalazi se 13.000 komada plastičnog otpada.
                                                               
                                                                ***

METRO Cash & Carry Srbija deo je vodeće međunarodne METRO AG veleprodajne kompanije (www.metroag.de), specijalizovane za profesionalne potrebe hotela, restorana i ugostitelja (HoReCa), kao i samostalnih trgovaca. METRO AG posluje u 34 zemlje i zapošljava više od 97.000 ljudi širom sveta. Kompanija posluje na tržištu Srbije od 2005. godine, gde pored radnji u Beogradu, Nišu, Kragujevcu, Požarevcu, Šapcu, Novom Sadu i Paliću (www.metro.rs) 2012. godine sa ponosom otvara vrata jedinstvenog i najsavremenijeg HoReCa Centra (https://www.metro.rs/informacije/horeca-centar-beograd), koji je danas i centar mnogobrojnih edukativnih inicijativa u oblasti ugostiteljstva. METRO širom sveta, radi za milione preduzetnika, a u Srbiji dodatno svojim programom „Moja radnja“ (https://www.metro.rs/informacije/moja-radnja) predstavlja pouzdanog partnera malim i srednjim trgovcima. Takođe, Dan sopstvenog poslovanja (https://www.own-business-day.com/sr-rs/) je još jedna besplatna inicijativa kojom METRO želi da poveća vidljivost samostalnih preduzetnika, pre svega u ugostiteljstvu Srbije. Naša kompanija u Srbiji zapošljava više od 1000 posvećenih i iskusnih profesionalaca u oblastima nabavke, prodaje, logistike, odnosa sa kupcima, komercijale i dostave robe.

Ovaj tekst nije proizvod Agencije Beta i ona ne odgovara za navode u njemu.

(Kraj OMS poruke)

KOMENTARI

Broj komentara : 0

Vaše ime*


Vaš e-mail


Vaš komentar*



otkucano 0 od ukupno 1500 karaktera.