AAA

OMS | 08.11.2018 13:30

Komercijalna banka AD Podgorica obeležila 25 godina postojanja

Komercijalna banka AD Podgorica obeležila je sinoć 25 godina postojanja i uspešnog poslovanja u Crnoj Gori. Tim povodom organizovana je proslava za klijente, poslovne partnere i prijatelje Banke u  hotelu "CentreVille" u Podgorici. U ime Banke, gostima se obratio dr Vladimir Medan, predsednik Odbora direktora i Mirko Marojević, glavni izvršni direktor.

Obraćajući se brojnim gostima, dr Medan je istakao da se u proteklih 25 godina, osim po poslovnim rezultatima, Banka trudila da bude prepoznata i po "ljudskom licu".

"To je ono po čemu želimo da budemo drugačiji, da prepoznamo svakog od vas – i mi vas i vi banku. Banka nije ništa drugo do poverenje između nje i klijenata",  kazao je dr Medan.

On je rekao da je Banka u godini velikog jubileja odlučila da svoje sedište preseli u Podgoricu, naglašavajući da je tokom 2018. godine ostvaren značajan rast, od preko osam odsto, kako aktive tako i depozita.

"To znači da su odluke koje smo donosili bile prave i da ste vi to prepoznali", poručio je Medan, naglašavajući da ova finansijska institucija ima deset filijala u Crnoj Gori.

Glavni izvršni direktor Mirko Marojević, kazao je da Komercijalna banka  beleži značajne rezultate u svim aspektima poslovanja i da se svrstava u sam vrh banaka na tržištu Crne Gore po koeficijentu solventnosti, kao glavnom kriterijumu sigurnosti banaka, uz izuzetno dobar koeficijent likvidnosti.

"Naša banka je, kao i ceo bankarski sektor, u svom poslovanju prolazila kroz uspone i padove, od kojih je najveći izazov predstavljala ekonomska kriza, koja je bila veoma zahtevna i za mnogo veće ekonomije od naše, kao i za velike globalne bankarske sisteme. Ipak, polazeći od snažne podrške matične banke u vidu visoke kapitalizovanosti, sa ponosom možemo istaći da se danas svrstavamo u sam vrh na tržištu Crne Gore, a značajno više od proseka bankarskog sektora i dvostruko više od minimalnog iznosa predviđenog zakonom", istakao je Marojević i dodao: "Pre nekoliko godina započeli smo sa sveobuhvatnom transformacijom Banke koja je podrazumevala zaokret u poslovanju, rešavanje problematičnih plasmana, uz neodložnu modernizaciju servisa, proizvoda i usluga, povećanje efikasnosti, jačanje kadrovskog potencijala, optimizaciju troškova, zatim generisanje rasta baze klijenata u uslovima izražene konkurencije."

Marojević je rekao da je Banka ponosna i na društveno odgovorni angažman i istakao da je u tekućoj godini donirala vredan aparat Odeljenju za patologiju KCCG, nagradila 26 studenata Ekonomskog fakulteta u Podgorici, omogućila stažiranje za njih šest, a u poslednje dve godine, nakon isteka programa stručnog osposobljavanja, u radnom odnosu zadržala 19 mladih ljudi.

Na kraju, Marojević se zahvalio svim zaposlenima koji su doprineli pomenutim rezultatima, bez čijeg predanog angažmana isti ne bi bili ostvareni.


Ovaj tekst nije proizvod Agencije Beta i ona ne odgovara za navode u njemu.
(Kraj OMS poruke)

KOMENTARI

Broj komentara : 0

Vaše ime*


Vaš e-mail


Vaš komentar*



otkucano 0 od ukupno 1500 karaktera.