AAA

OMS | 16.01.2019 12:05

Andre Rinensland novi generalni direktor Metro Srbija

Andre Rinensland (André Rinnensland) imenovan je na mesto direktora METRO Cash & Carry Srbija, počev od 1. januara 2019. godine.

Gospodin Rinencland prethodno je bio na poziciji Globalnog direktora „House of Learning“ i regionalnog HR direktora za operacije METRO AG u Aziji. Srbija ovim imenovanjem dobija direktora sa velikim profesionalnim iskustvom u okviru kompanije, što će pre svega doprineti daljem razvoju i ulaganju u zaposlene, kao i zauzvrat dovesti do povećanja rasta i razvoja poslovanja kompanije u celini.

Svestrano profesionalno iskustvo gospodin Rinencland je stekao radeći u različitim oblastima u okviru industrije, što ga dodatno kvalifikuje da vodi i dalje razvija kompaniju u Srbiji. Radio je u okviru METRO Italija i METRO Turska, kao i u sedištu kompanije u Nemačkoj, gde je stekao značajnu praksu i uvid u razvoj ljudskih veština i sposobnosti, fokusirajući se na njihov profesionalni napredak.

Andre Rinencland u prvoj izjavi na mestu generalnog direktora METRO-a ističe da je pun entuzijazma kada pogleda na naše, izuzetno dinamično tržište.

“Prvi utisci su veoma pozitivni, ljudi su topli i srdačni. Zaista će mi biti čast da podelim sve što sam naučio iz mog profesionalnog iskustva, jer srpsko tržište ima veliki potencijal, i mi u METRO-u jedva čekamo da vidimo kako nastavlja da raste”, izjavio je Rinencland po dolasku.

METRO ima jedinstvenu ekspertizu u prehrambenoj industriji, sveobuhvatni uvid u globalna tržišta i decenije iskustva. Cilj kompanije je jasan – METRO želi da ponudi najbolje proizvode, usluge i rešenja za svoje korisnike, mala i srednja preduzeća u Srbiji, i obezbedi održivi rast.

                                                                                ***
Metro Cash & Carry Srbija deo je vodeće međunarodne METRO AG kompanije (www.metroag.de), specijalizovane za veleprodaju i maloprodaju prehrambenih proizvoda. METRO Wholesale & Food Specialist AG posluje u 35 zemalja i zapošljava više od 150.000 ljudi širom sveta. Kompanija posluje na tržištu Srbije od 2005. godine, gde pored radnji u Beogradu, Nišu, Kragujevcu, Požarevcu, Šapcu, Novom Sadu i Subotici (www.metro.rs) 2012. godine sa ponosom  otvara vrata jedinstvenog i najsavremenijeg HoReCa Centra (https://www.metro.rs/informacije/horeca-centar-beograd), koji je danas i centar mnogobrojnih edukativnih inicijativa u oblasti ugostiteljstva. METRO širom sveta, radi za milione preduzetnika, a u Srbiji dodatno svojim programom „Moja radnja“ (https://www.metro.rs/informacije/moja-radnja) predstavlja pouzdanog partnera malim i srednjim trgovcima.Takođe, Dan sopstvenog poslovanja (https://www.own-business-day.com/sr-rs/) je još jedna besplatna inicijativa kojom METRO želi da poveća vidljivost samostalnih preduzetnika, pre svega u ugostiteljstvu Srbije. Naša kompanija u Srbiji zapošljava više od 1000 posvećenih i iskusnih profesionalaca u oblastima nabavke, prodaje, logistike, odnosa sa kupcima, komercijale i dostave robe.


Ovaj tekst nije proizvod Agencije Beta i ona ne odgovara za navode u njemu.
(Kraj OMS poruke)



KOMENTARI

Broj komentara : 0

Vaše ime*


Vaš e-mail


Vaš komentar*



otkucano 0 od ukupno 1500 karaktera.