„Zadovoljstvo mi je što mogu da istaknem da se prema najnovijim istraživanjima zadovoljstva klijenata, Crédit Agricole Srbija nalazi na samom vrhu domaćeg bankarskog tržišta ali i matične Grupe koja posluje širom sveta. Koncept da na razvoju proizvoda, usluga i novih filijala radimo zajedno sa našim klijentima, pitajući ih za njihove potrebe i uvažavajući njihovo mišljenje pokazao se kao jedini ispravan. Kako bismo mogli da obezbedimo još bolju uslugu, naš fokus je na apsolutnoj posvećenosti u odnosu sa klijentima sa jedne strane i uvođenju novih digitalnih tehnologija sa druge strane, ne da bi se od klijenata odaljili, već da bi im se još više približili. Dobar primer za to je da smo uz „Keš na Klik“, on-line keš kredit koji klijentima omogućava da za samo 15 minuta, bez odlaska u banku dobiju sredstva na računu, otvorili jednu od najmodernijih filijala Crédit Agricole banke u Srbiji. Ovaj potez najbolje oslikava naš aksiom da u svakom trenutku klijentima ponudimo 100% digitalnu i 100% personalnim savetnikom podržanu uslugu“ rekao je Jožef Nađ, Rukovodilac divizije za poslovanje sa stanovništvom, malim i srednjim preduzećima Crédit Agricole Srbija.
* * *
Crédit Agricole banka Srbija je članica Crédit Agricole grupe, vodećeg partnera francuske ekonomije i jedne od najvećih bankarskih grupacija u Evropi. Crédit Agricole je vodeća banka za poslovanje sa stanovništvom u Evropi, prva u asset menadžementu, prva u bankoosiguranju i treća u projektnom finansiranju. Izgrađena na snažnim korenima kooperative, sa svojih 140.000 zaposlenih i 31.500 rukovodilaca u lokalnim i regionalnim bankama, Crédit Agricole grupa je odgovorna i responzivna banka koja uslužuje svojih 52 miliona klijenata, 8.8 miliona zajedničkih akcionara i milion pojedinačnih akcionara. Zahvaljujući modelu univerzalnog bankarstva fokusiranog na klijenta, koji se zasniva na saradnji između banaka za poslovanje sa stanovništvom i poslovnih linija, Crédit Agricole grupa je vodeći partner u podržavanju klijenata u njihovim projektima u svim oblastima poslovanja sa stanovništvom kroz specijalizovane poslovne linije: dnevno poslovanje, štednja, stambeni i potrošački krediti, osiguranje, privatno bankarstvo, asset menadžment, lizing i faktoring i koroporativno i investiciono bankarstvo. Crédit Agricole se takođe ističe po svojoj dinamičnoj i inovativnoj politici društveno odgovornog poslovanja za dobrobit privrede. Ova politika zasnovana je na pragmatičnom pristupu koji je prožet kroz celu grupu i angažuje svakog zaposlenog.
Ovaj tekst nije proizvod Agencije Beta i ona ne odgovara za navode u njemu.
(Kraj OMS poruke)