AAA

OMS | 09.10.2018 14:35 > 09.10 14:38

Metro se zalaže za veću vidljivost samostalnih preduzetnika u Srbiji


Danas je u METRO HoReCa Centru održan prvi deo Gastro Maratona, posvećenog obeležavanju „Dana sopstvenog poslovanja“, koji kompanija zvanično organizuje širom sveta svake godine, drugog utorka u oktobru. Gastro Maraton je osmišljen kao dvodnevni, edukativni događaj (12+12 sati besplatne edukacije), uz organizaciju različitih vrsta gastronomskih prezentacija, radionica i predavanja, koje će voditi eminentni stručnjaci iz HoReCa sektora. Ovim događajem biće završena ovogodišnja proslava METRO Dana sopstvenog poslovanja.
Jedan od predavača na radionicama i prezentacijama prvog dana bio je i Marko Lukić, šef kuhinje CaffeCaffe&Fish, i pobednik takmičenja u filetiranju ribe organizovanog na prošlogodišnjem događaju.
„Uvek sam srećan kada imam priliku poput ove današnje u HoReCa Centru, da sa ljudima podelim neke možda i malo zahtevnije tehnike spremanja hrane o kojoj se najčešće misli da je opšte poznata – poput mediteranske kuhinje. Mediteranska kuhinja je zapravo vrlo smela i uzbudljiva, sa jedinstvenim tradicionalnim i modernim tehnikama pripreme, koje uvek mogu uneti nove, zanimljive, detalje u prepoznatljivu gastronomiju“, izjavio je Marko Lukić održavajući dvočasovnu radionicu na temu Ukusi Mediterana – jela od morskih riba.
Tokom perioda obeležavanja Dana sopstvenog poslovanja, METRO širom sveta kroz različite aktivnosti nastoji da obezbedi dodatnu vidljivost malim i srednjim preduzetnicima iz oblasti ugostiteljstva. Tako, recimo, jedan od ključnih nalaza nedavno sprovedene METRO Međunarodne studije samostalnog poslovanja – nedvosmisleno pokazuje da se nezavisno, samostalno, preduzetništvo visoko vrednuje u široj javnosti. Studija je rađena na reprezentativnom uzorku od 10.000 ljudi, od čega je njih 1.500 preduzetnika, u čak 10 zemalja širom sveta. Prema nalazima 42% ispitanih potrošača, nezavisno poslovanje smatra vrednim doprinosom lokalnoj ekonomiji. Za razliku od toga, samo 12% je isto govorilo o većim preduzećima i kompanijama. Slično tome, 39% potrošača smatra samostalne preduzetnike važnim faktorom za kreiranje specifičnosti i različitosti okruženja u kojem žive i rade. Samo 12% je izjavilo da se ovo odnosi na velika preduzeća.
Zbog toga je „Dan sopstvenog poslovanja“ posvećen milionima preduzetnika širom sveta, za koje METRO radi i neprestano nastoji da bude pouzdan partner u unapređenju njihovog poslovanja. U Srbiji je i ove godine bila organizovana zasebna platforma, posvećena samo malim i srednjim preduzetnicima iz HoReCa sektora – koja je za cilj imala da poboljša njihovo poslovanje, kreirajući besplatnu digitalnu mapu ponuda dostupnu svima koji žele da saznaju gde mogu naći najbolje i najpovoljnije ugostiteljske usluge u svom gradu ili komšiluku. METRO na ovaj način želi da aktivno podrži i promoviše veću vidljivost samostalnih preduzetnika, jer samo tako uspeh može biti obostran i održiv.
Dvodnevni događaj organizovan je uz podršku velikog broja stručnjaka iz oblasti ugostiteljstva, kao i uz pomoć METRO partnera i dobavljača Coca-Cola HBC Srbija i Iceberg Salat Centra.
„Sa velikim zadovoljstvom i ovaj put smo tu da podržimo dugogodišnjeg poslovnog partnera, kompaniju Metro Cash&Carry. Ovo je fantastična prilika da se skrene pažnja javnosti na mala preduzeće koja su važan aspekt lokalnog ekonomskog razvoja i direktan odgovor na stopu nezaposlenosti u Srbiji“, izjavio je predstavnik Coca-Cola HBC Srbija.
O Iceberg Salat Centru:
Iceberg Salat Centar je kompanija koja preko 30 godina postoji i bavi se proizvodnjom i preradom voća i povrća. Svojim kupcima nudi, pored standardnog rinfuznog programa, proizvode koji su oprani, iseckani i spremni za upotrebu. Ovi proizvodi idealni su za HORECA segment jer kuvarima olakšavaju i skraćuju vreme pripreme obroka uz garantovani kvalitet. Uz pomoć Iceberg Salat Centra uvek možete sa lakoćom ponuditi zdrave, ukusne obroke, koji se proizvode u skladu sa strogo kontrolisanim standardima koji se primenjuju u svakom procesu proizvodnje, od njive do trpeze.
Recept za Sipa sous-vide (radionica sa Markom Lukićem):
Potrebne namirnice: Sipa sveža očišćena, Tapioka perle, Crnilo sipe, Sok od cedjene pomorandže, Sok od svežeg nara, Šećer, Agar-Agar, Šargarepa, Puter, Klice za dekoraciju
Način pripreme: Oblikovanu sipu zaseći nožem i staviti u vakuum kesu, kuvati na pari od 72*C, 2 sata. Kuvanu sipu ohladiti, posoliti i zapaliti brenerom a nakon toga je premazati maslinovim uljem. Skuvati tapioku, procediti i čuvati u vodi. Sok od pomorandže reducirati i dodati kuvanu tapioku, zajedno ukuvati do željene gustine i prohladiti. 150 grama soka od nara staviti u odgovarajuću posudu, dodati 50g šećera i 2g agar-agar, kuvati da proključa,procediti i ohladiti,ohlađeno blendirati i izmiksati u gel. Šargarepu kuvati u vakuum kesi na pari, kuvanu šargarepu blendirati uz dodatak putera i doterati u fin pire. U kuvanu tapioku dodati kašiku crnila sipe, razliti na pleh i susiti na 85*C, oko 2 sata, pržiti u ulju i servirati kao dekoraciju. Sve segmente ređati na tanjir, dekorisati čipsom od tapioke i klicama.
Metro Cash & Carry Srbija deo je vodeće međunarodne METRO AG kompanije (www.metroag.de), specijalizovane za veleprodaju i maloprodaju prehrambenih proizvoda. METRO Wholesale & Food Specialist AG posluje u 35 zemalja i zapošljava više od 150.000 ljudi širom sveta. Sa svojim prodajnim brendovima METRO/MAKRO Cash & Carry i Real, kao i uslugama isporuke i inicijativama za digitalnu transformaciju, METRO postavlja standarde za budućnost: fokus na korisnike, digitalna rešenja i održive poslovne modele. Kompanija posluje na tržištu Srbije od 2005. godine, a danas nas možete posetiti u Beogradu (Krnjača, Zemun i Vidikovac), Nišu, Kragujevcu, Požarevcu, Šapcu, Novom Sadu i na Paliću (www.metro.rs). Kao podrška biznisu i profesionalcima u oblasti ugostiteljstva, 2012. godine otvoren je jedinstveni i najmoderniji HoReCa Centar u Srbiji, na Vidikovcu (Beograd), koji služi za edukaciju i obuku ugostitelja  (https://www.metro.rs/informacije/horeca-centar-beograd). METRO danas zapošljava više od 1000 posvećenih i iskusnih profesionalaca u oblastima nabavke, prodaje, logistike, odnosa sa kupcima, komercijale, dostave robe i dr.
Ovaj tekst nije proizvod Agencije Beta i ona ne odgovara za navode u njemu.
(Kraj OMS poruke)



KOMENTARI

Broj komentara : 0

Vaše ime*


Vaš e-mail


Vaš komentar*



otkucano 0 od ukupno 1500 karaktera.