AAA

SU-PRO-MEDIA | 19.05.2020 12:00

Dragan Vesović (Dveri): RTS se ponaša kao bot SNS

Republički poslanik Dveri Dragan Vesović ocenio je danas da se Radio televizija Srbije (RTS) ponaša kao "bot Srpske napredne stranke (SNS)" i da je taj javni medijski servis "slika napredne Srbije".

On je saopštio da je RTS odgovorio javnim i nepotpisanim saopštenjem na pismeni zahtev dva poslanika Dveri, njegov i Marije Janjušević, da se fukncionerima te stranke koji već deseti i osmi dan štrajkuju gladju, omogući da u jednočasovnoj emisiji objasne gradjanima svoj čin.
"To saopštenje najupečatljivije svedoči o bezakonju, jednopartijskom monopolu, bahatosti i nekulturi koja je zavladala Srbijom pod diktaturom (predsednika Srbije) Aleksandra Vučića i Srpske napredne stranke i kao takvo ono će ući u istoriju novinarskog beščašća", naveo je Vesović u saopštenju.

On je dodao da RTS za prvih šest dana štrajka gladju Boška Obradović i četiri dana štrajka Ivana Kostića "nijednom rečju" nije upoznao gradjane Srbije sa tim.

Vesović, koji je i član predsedništva Dveri, dodao je da se ukovodstvo RTS-a "nije zadovoljilo" cenzurom, već je u svom saopštenju ocenjivalo "vrednost i celishodnost" političkih izjava i poteza Obradovića i Dveri.

"Činjenica da se neimenovani sastavljač saopštenja RTS-a nije obratio podnosiocima zahteva Vesoviću i Janjušević, već javno Bošku Obradoviću, samo dodatno potvrdjuje da se RTS aktivno uključio u kampanju diskvalifikacije koju Vučić vodi protiv Dveri i Obradovića", naveo je Vesović.

On je ocenio da se takvim saopštenjem RTS pokazao kao "agitprop Aleksandra Vučića" i da je to suprotno članu 7. tačka 4. Zakona o javnim medijskim servisima, koji izričito zabranjuje da Javni servis služi "interesima pojedinih političkih stranaka".

Vesović je najavio da će se Dveri obratiti Programskom savetu RTS-a koji je prema članu 30 Zakona o javnim medijskim servisima dužan da prati sprovodjenje obaveza utvrdjenih zakonom od strane rukovodstva RTS.

"Pri tome, upozoravamo rukovodstvo da RTS nije ničija privatna, odnosno partijska televizija, već Javni servis koji se finansira parama svih poreskih obveznika i koji prema Zakonu o javnim medijskim servisima uživa autonomiju uredjivačke politike, ali samo pod uslovom da se u svom radu pridržava načela propisanih članom 6 tog Zakona. U suprotnom, rukovodstvo RTS-a samo sebe lišava prava na autonomiju", naveo je Vesović.


KOMENTARI

Broj komentara : 0

Vaše ime*


Vaš e-mail


Vaš komentar*



otkucano 0 od ukupno 1500 karaktera.