AAA

DRUšTVO | 25.06.2019 18:25 > 25.06 19:54

Podrška roditeljima da se ne odriču dece zbog seksualne orijentacije

Inicijativu "Ne odričem se" su podržale brojne javne ličnosti, organizacije i građani, a mali glasi u dnevnoj štampi u kojima se roditelji ne odriču svoje dece zbog njihove seksualne orijentacije i rodnog identiteta, pobudili su interesovanje javnosti u Srbiji i u regionu.

Udruženje "Da se zna" je navelo da tom incijativom "želi da se pokrene dijalog u društvu o prihvatanju i podršci roditeljima i LGBT+ deci".

"Inicijativom 'Ne odričem se' želimo da pošaljemo poruku svim roditeljima i porodicama da stanu uz svoje ćerke, sestre, braću, sinove, unuke i da se ne plaše jer smo se mi dovoljno dugo plašili,” izjavila je Dragoslava Barzut izvršna direktorka udruženja "Da se zna".

"Ne bih se odrekla svoje dece, ne bih se odrekla svojih prijateljica, ne bih se odrekla svojih roditelja, ne bih se odrekla ni komšije. Stvarno ne znam zašto bih to radila. Zašto bih se onda odricala osobe zato što voli nekoga. Da se zbog ljubavi odreknem svog deteta, pa dajte, nismo u vremenu Romea i Julije, toliko se toga promenilo", rekla je Gordana Perunović Fijat, majka čiji je oglas objavljen u "Večernjim novostima".

Sve oglase napisali su roditelji koji su ovim simboličnim činom podržali decu i dali primer drugim roditeljima da je podrška unutar porodice važna. Gordana Perunović Fijat poručuje društvu da je bitno da se nešto preduzme kako bi nasilja bilo manje, a roditeljima da budu na strani svoje dece gde god mogu i kad god mogu.

"Naravno da je teško biti na strani kriminalca, nasilnika, ali se roditelji vrlo često ne odriču ni ovakve dece, pa što bi se odrekli deteta koje voli nekoga ili se drugačije oseća. Poruka deci je da budu ono što jesu, da pokažu ovom svetu kako se voli i kako se čine dobre stvari, da ne odustaju", istakla je ona.

Inicijativa "Ne odričem se" nastaviće se raznim aktivnostima za edukaciju društva i ohrabrivanja roditelja da private svoju decu drugačije seksualne orijentacije i/ili rodnog identiteta.

Inicijativa je podržana kroz kampanju koja je realizovala agencija McCann i UM Beograd.

KOMENTARI

Broj komentara : 0

Vaše ime*


Vaš e-mail


Vaš komentar*



otkucano 0 od ukupno 1500 karaktera.