AAA

DRUšTVO | 07.08.2020 14:50 > 07.08 14:50

UNS: Sve što smo objavili o firmi supruge direktora BIA je tačno

Udruženje novinara Srbije (UNS) saopštilo je da su sve informacije koje je UNS objavio u utorak u tekstu pod naslovom "Firmi supruge direktora BIA skoro 40 hiljada evra za medijske projekte ove godine" tačne i lako proverljive.

U saopšenju se dodaje da je Televizija Plus, u vlasništvu sina direktora Bezbednosno-informativne agencije, pokušala da demantuje taj tekst i optužila udruženje i televiziju N1, koja je prenela informacije UNS-a, da su izneli "klasične neistine" na račun firme vlasnikove majke.
"Tačno je da su u Kruševcu projekti firme Irene Gašić dobili ukupno 1,9 miliona dinara za medijske sadržaje na istoimenom portalu i kruševačkoj Televiziji Plus. Tačno je i da na internetu nije moguće naći portal ADD production, koji ne postoji ni u Registru medija", naveo je UNS.

Dodaju da Televizija Plus sada tvrdi da je taj portal registrovan, ali da se čak i iz priloga te televizije, koja pokušava da demantuje UNS, vidi da je reč o drugom portalu tvplus.rs, čiji je izdavač ADD production.

"Glavni urednik tog sajta je sin Bratislava i Irene Gašić Vladan", kaž UNS i podseća da u Zakonu o javnom informisanju i medijima piše da novinar nije odgovoran za informaciju koja je sadržana u dokumentu organa javne vlasti i za koju postoji opravdani interes javnosti, što je upravo slučaj sa rešenjem o sufinansiranju medijskih projekata u Kruševcu.

U saopšenju se ističe da objavljivanje informacija o dobitnicima novca na medijskim konkursima ove godine ima poseban značaj, s obzirom na to da je za 143 raspisana konkursa na republičkom, pokrajinskom i lokalnom nivou opredeljeno ukupno 1,7 milijardi dinara.


KOMENTARI

Broj komentara : 0

Vaše ime*


Vaš e-mail


Vaš komentar*



otkucano 0 od ukupno 1500 karaktera.