Ta slika je izazvala na internetu brojne komentare o nemačkoj železnici, kompaniji Dojče ban.
Reagujući na taj tvit tinejdžerke, kompanija Dojče ban poželela joj je dobar put kući i dodala da "nastavlja s teškim radom kako bi uvela dodatne vozove, konekcije i sedišta".
Medjutim, kompanija je kasnije u saopštenju medijima napisala da je Tunberg imala sedište u prvoj klasi izmedju Kasela i Hamburga i da su drugi članovi njenog tima sedeli u prvoj klasi od Frankfurta.
Dojče ban je potom objavio na Tviteru još dve poruke o putu aktivistkinje kroz Nemačku.
U prvom tvitu, železnica je zahvalila tinejdžerki što podržava njenu borbu protiv klimatskih promena i ukazala da voz u kojem je bila koristi električnu energiju koja je stoprocentno ekološka.
Medjutim, firma je u drugom tvitu nagovestila da Tunberg nije provela čitav put sedeći na podu.
"Bilo bi još lepše da ste naveli i kako vas je prijateljski i profesionalno naš tim služio na vašem sedištu u prvoj klasi", napisao je Dojče ban.
Tunberg je kasnije tvitovala da činjenica da nije odmah sela na mesto nije bila uperena protiv Dojče bana.
"Ovo nije problem i nikad nisam rekla da jeste. Prepun voz je sjajan znak jer to znači da je velika tražnja za putovanjem vozom", navela je ekološka aktivistkinja.
Neki korisnici Tvitera izrazili su posle njene prve poruke žaljenje što nije dobila adekvatno mesto u vozu, na dugom putu kući iz Madrida, gde je učestvovala na konferenciji UN o klimatskim promenama.
Drugi su joj poželeli bezbedan put kući, posle više meseci putovanja vozovima i brodovima, kojima je išla na različite dogadjaje u vezi s klimom u Evropi i SAD. Tunberg ne leti avionom jer se to smatra štetnim za klimu.
Američki časopis Tajm proglasio ju je prošle nedelje za ličnost godine, zbog napora na podsticanju vlada da preduzmu brže poteze u borbi protiv klimatskih promena.
Dojče ban se prethodnih godina našao na udaru zbog odlaganja i otkazivanja polazaka vozova u poslednjem trenutku, i zbog skupih karata.