AAA

POLITIKA | 03.05.2021 10:00 > 03.05 10:00

Narodna stranka sumnja u zloupotrebu medijskog konkursa u Kragujevcu

Narodna stranka u Kragujevcu zatražila je od nadležnih da javno saopšte jesu li dva medija iz Beograda kojima je po medijskom konkursu opredeljeno dva miliona dinara ili 22 odsto ukupnih sredstava "pravno povezani", izražavajući sumnju da se radi o "naprednjačkim" medijima.

Iz te stranke su pitali da li je vlasnik, odnosno direktor, Preduzeća za informisanje INFO 24 Media d.o.o. Beograd-Vračar zapravo i glavni i odgovorni urednik medija TV SUPER SAT Marko Aćimović.
"Prema kom kriterijumu je dodeljen novac za TV SUPER SAT koji je u registar medija upisan svega nekoliko dana pre objavljivanja javnog poziva kragujevačke lokalne samouprave", pitali su iz Narodne stranke u pisanoj izjavi.

U saopštenju se kaže da je dobitnik jednog miliona dinara gradjana Kragujevca u javnosti poznat i po tome što je pravio kopije internet portala nezavisnih medija, recimo Južnih vesti, Kolubarskih i Ozonpressa tačnije malog broja medija na čijim sajtovima može da se pročita i kritički sadržaj prema vlastima.

"Na kopiranim sajtovima, na kojima je identičan vizuelni izgled, naziv medija i slično, objavljivani su prorežimski sadržaji. Da li to znači da ćemo u Kragujevcu dobiti naprednjačku kopiju nekog lokalnog i lokalnog i nezavisnog medija", pitali su iz Narodne stranke.

Iz te stranke su kazali da je posle šest godina kršenja zakona u Kragujevcu, ove godine po konkursu odobreno devet miliona dinara za 13 projekata.

"Iznos je daleko od dovoljnog i nekoliko puta manji u odnosu na iznose koje za medije izdvajaju daleko manje lokalne samouprave", zaključili su iz Narodne stranke.


KOMENTARI

Broj komentara : 0

Vaše ime*


Vaš e-mail


Vaš komentar*



otkucano 0 od ukupno 1500 karaktera.