AAA

DRUšTVO | 04.01.2019 14:50 > 04.01 15:00

Pink kažnjen zbog neobjavljivanja presude po Djilasovoj tužbi

Prvi osnovni sud u Beogradu kaznio je TV Pink i glavnog odgovornog urednika te televizije Gorana Gmitrića sa 50.000 dinara zbog toga što nisu objavili presudu u korist jednog od lidera Saveza za Srbiju Dragana Djilasa protiv te televizije.

Kako se navodi u rešenju, Goran Gmitrić bio je obavezan kao glavni i odgovorni urednik Informativnog programa TV Pink da objavi presude Višeg suda u Beogradu bez ikakvog komentara i bez odlaganja, a najkasnije u drugom "Nacionalnom dnevniku" TV Pink od pravosnažnosti presude.

S obzirom da TV Pink i pored upozorenja suda nije postupio po rešenju, Prvi osnovni sud je izrekao novčanu kaznu.

Protiv ovog rešenja moguć je prigovor drugostepenom veću.

KOMENTARI

Broj komentara : 0

Vaše ime*


Vaš e-mail


Vaš komentar*



otkucano 0 od ukupno 1500 karaktera.