Politika
| 02.12.2025
|
access_time
14:15
U Srbiji postoji 250 franšiznih brendova koji su omogućili rad 4.500 poslovnih entiteta u kojima je zaposleno 30.000 ljudi, izjavio je danas zamenik predsednika Privredne komore Srbije (PKS) Mihailo Vesović i istakao da ovaj koncept poslovanja može značajno da pomogne razvoj domaćeg preduzetništva i olakša započinjanje biznisa, jer smanjuje rizike. ``U odnosu na EU i svet ono što nas čini slabijim jeste da samo 35 odsto franšiznog tržišta predstavljaju domaći franšizni brendovi``, kazao je on na otvaranju Međunarodne franšizne konferencije ``Od ideje do tržišta – zajedno ka novim prilikama``.
Zamenik predsednika Privredne komore Srbije (PKS) Mihailo Vesović je kazao da je članstvo Srbije u Evropskoj franšiznoj asocijaciji doprinelo da se pokaže kako taj model poslovanja može da se primeni i u zemljama kao što je Srbije i da potakne drugačiji način funkcionisanja ekonomije. ``Danas je franšizno poslovanje postalo mnogo više nego poslovni model i taj provereni koncept omogućava da se poslovaje na samom početku brže širi i da bude održivo``, kazao je Vesović.
Predsednica Upravnog odbora Srpske franšizne asocijacije Tatjana Petković podsetila je da je ta asocijacija osnovana prošle godine sa ciljem da se približi koncept franšize domaćim privrednicima, da se pokaže na koji način taj koncept može biti sigurniji način poslovanja, ali i da oni koji već imaju poslove u franšizi to plasiraju i van granica Srbije.
Predsednica Upravnog odbora Srpske franšizne asocijacije Tatjana Petković je naglasila je da će Franšizna asocijacija Srbije obezbediti proces sertifikacije franšiznih koncepata i stručnu podršku onim akoji žele da osnuju svoj posao putem franšize.
U Privrednoj komori Srbije na međunarodnoj franšiznoj konferenciji ``Od ideje do tržišta - zajedno ka novim prilikama`` govorili su zamenik predsednika PKS Mihailo Vesović i predsednica Upravnog odbora Srpske franšizne asocijacije Tatjana Petković.