BIRODI: Mediji se pretvaraju u sredstva propagande
Politika
| Izvor: Beta
| 05.03.2022
|
access_time
10:40
Ova vrsta udruženog postupanja izborih lista i pružalaca medijskih usluga suprotna je ulozi medija u izbornom procesu, a to je da svojim izveštavanjem, analiziranjem i propitivanjem predstavnika izbornih lista omoguće biračima da na osnovu relevatnih informacija o programima i kadrovima donesu odluku o izbornom ponašanju na izborni dan, saopštio je BIRODI.
Ta organizacija dodala je da umesto toga, ponovo svedočimo "pluralitetu prikrivenog reklamiranja" gde su izborne liste i vlasti i opozocije predstavljene pozitivno, što od medija pravi sredstvo propagande u fukciji izbornih lista.
"Partijske kamere su vid izigravanja zakona koji regulišu finansiranje izborne kampanje, jer na ovaj način izborne liste dobijaju besplatno (prikriveno) reklamiranje u dnevnicima. Pozivamo pružaoce medijskih usluga da umesto ove prakse postavljaju pitanja koja će biračima pomoći u odluci za koga će glasati na predstojećim izborima u skladu sa zakonima i kodeksom novinarske profesije", naveo je BIRODI.
Teme
Politika
Dnevni evropski servis
Novo
Društvo
Šta drugi čitaju
Ekonomija
Fudbal
Spaleti zvanično novi trener Juventusa
pre 4 minuta