Kompanija Hajneken i AMSS u kampanji promovisanja bezbedne vožnje (FOTO/VIDEO)
Sa ciljem da odgovornu komunikaciju učini poželjnim vidom ponašanja, kompanija Hajneken Srbija godinama radi na sprovodjenju brojnih aktivnosti i kampanja na ovu temu.
"Preventiva jeste najbolji način da učesnicima u saobraćaju usadimo odgovornost i odgovoran pristup u svakom segmentu u saobraćaju. Jako je važno da to prenesemo na naše najmladje", rekao je generalni sekretar AMSS Milan Nikolić.
On je podsetio na podatak da je svaka šesta saobraćajna nezgoda u Srbiji izazvana zbog vozača koji su pod dejstvom alkohola.
Nikolić je rekao da su samo u ovoj godini 34 osobe stradale iz ovih razloga.
"Danas je poseban dan u Hajnekenu, naš cilj je da ličnim primerom ostvarimo pozitivan uticaj na zajednicu", rekla je direktorka Hajneken Srbija Neda Đokić.
Tokom kampanje će se raditi na edukaciji vozača kroz različiti promotivni i video materijal, kao i kroz aktivacije koje obuhvataju takozvane "pijane naočare" – naočare za simulaciju vida pod dejstvom alkohola, uz pomoć kojih će vozači uvideti jasnu razliku izmedju vožnje u treznom i alkoholisanom stanju.
CEO VIDEO MATERIJAL MOŽETE PREUZETI OVDE: