Zahtev se može podneti direktno u svim ekspoziturama, prodajnim kancelarijama i prodajnim mestima Milenijum osiguranja, kao i putem pošte, ali i e-maila na adresu: povrat.premije@milenijum-osiguranje.rs.
Klijenti treba da dostave popunjen obrazac zahteva za povratom dela premije, kopiju polise osiguranja od autoodgovornosti, očitanu ličnu kartu za fizička lica ili matični broj za pravna lica i broj tekućeg računa za pravna lica i kopiju platne kartice za fizička lica.
Obrazac zahteva za povratom dela premije se može preuzeti u svim prodajnim mestima Milenijum osiguranja ili na njihovoj internet strani www.mios.rs.
Milenijum osiguranje će refundaciju odnosno povrat dela premije osiguranja, po prijemu kompletne dokumentacije isplatiti u roku od 15 dana.
Narodna banka Srbije je juče uputila svim društvima za osiguranje koja su neosnovano povećala premiju osiguranja od autoodgovornosti dopis kojim ih poziva da tu premiju u najkraćem roku vrate na prethodni nivo.
Kako je danas saopštila NBS, sva društva za osiguranje koja su neosnovano povećala premiju osiguranja od autoodgovornosti obavestila su da će postupiti u skladu s dopisom regulatora i tu premiju u najkraćem roku vratiti na prethodni nivo.
NBS očekuje i da društva za osiguranje bez odlaganja obaveste ugovarače osiguranja o roku i načinu na koji će izvršiti povraćaj novca onim ugovaračima osiguranja kojima su naplaćene neosnovano veće premije od 1. avgusta, kada je premija obaveznog osiguranja od autoodgovornosti znatno povećana – u proseku za oko 22 odsto.