Web Analytics
Objava kompanije AUSTRIACARD HOLDINGS AG, matično preduzeće kompanije INFORM P. LYKOS HOLDINGS S.A: - BetaRS

Objava kompanije AUSTRIACARD HOLDINGS AG, matično preduzeće kompanije INFORM P. LYKOS HOLDINGS S.A:

Ekonomija | 25.10.2022 | access_time 13:55
Objava kompanije AUSTRIACARD HOLDINGS AG, matično preduzeće kompanije INFORM P. LYKOS HOLDINGS S.A:
Foto: austriacard.com

AUSTRIACARD HOLDINGS AG se prijavljuje za listing na Bečkoj i Atinskoj berzi deonica i spaja sa INFORM P. LYKOS HOLDINGS S.A.

Beč - AUSTRIACARD HOLDINGS AG („ACAG”), austrijska grupacija razgranata i u inostranstvu i jedan od vodećih pružalaca rešenja za bezbednu digitalnu tehnologiju u Evropi, objavljuje da se prijavljuje za listing na Bečkoj i Atinskoj berzi deonica i putem međunarodne transakcije spaja sa svojom podružnicom, koja je 70,79% u njenom vlasništvu, INFORM P. LYKOS HOLDINGS S.A. („INFORM LYKOS”), kompanijom koja se kotira na Atinskoj berzi deonica (Blumbergova šifra LYK:GA, Rojtersova šifra LYKr.AT). U zavisnosti od odobrenja relevantnih nadležnih organa i skupština akcionara obe kompanije, ACAG će pripojiti INFORM LYKOS i biti kotirana na Bečkoj i Atinskoj berzi. Očekuje se da ovaj proces bude okončan do kraja marta 2023. godine.

ACAG i njene podružnice, uključujući AUSTRIACARD, INFORM LYKOS i TAG SYSTEMS, pružaju rešenja za bezbednu digitalnu tehnologiju i bezbedne krajnje proizvode i usluge, u dve široke kategorije:

Rešenja bezbedne digitalne tehnologije, kao što su: ugrađena hardverska bezbednost (platforme sa međunarodno sertifikovanim čipovima), rešenja za plaćanje visoke dodate vrednosti, provera identiteta, hvatanje podataka, traženje podataka, automatizacija procesa, veštačka inteligencija, rešenja za digitalizaciju, IoT platforme itd.

Sigurni krajnji proizvodi i usluge, kao što su: pametne kartice za bankarstvo i povezane usluge, sigurne pametne kartice za identifikaciju, zdravstvene usluge, usluge vožnje, prevoza, izrade računa/bankarskih izvoda, bezbedne glasačke listiće, bezbedne nalepnice za lekove i alkohol, elektronsko izdavanje knjiga i mnoge druge, koje predstavljaju kombinaciju naših rešenja bezbedne digitalne tehnologije, sa vrhunskim bezbednim krajnjim proizvodima i uslugama, bilo u fizičkom ili digitalnom obliku.

U 2021. godini ACAG je, na konsolidovanoj osnovi, ostvario 178,0 miliona evra prihoda i 26,8 miliona evra EBITDA (profita pre nego što se oduzme kamata, porez na dobit i amortizacija), dok je u prvoj polovini 2022. prihod dostigao 137,1 miliona evra (porast od 69% u odnosu na isti period prošle godine) i prilagođenu EBITDA od 19,8 miliona evra (povećanje od 137% u odnosu na prethodnu godinu).

Očekuje se da će spajanje doprineti poboljšanju imidža grupacije uz geografsko i proizvodno proširivanje delokruga, šire mogućnosti unakrsne prodaje i povećanu ekonomiju razmere. Više od 1400 zaposlenih u grupaciji danas imaće koristi od međunarodnog radnog okruženja u kome će se sarađivati bliže no dosad, što će stimulisati sticanje znanja, povećati razmenu iskustava, pružiti priliku za međunarodni razvoj i ubrzati usvajanje najbolje prakse širom grupacije.

G. Panagiotis Spyropoulos, potpredsednik Upravnog odbora kompanije ACAG i generalni direktor Grupacije, izjavio je: „Nakon što je integracija u Grupaciju nedavno dodatih novih talentovanih članova tima koji su nam se pridružili iz stečenih kompanija uspešno okončana, sada je pravo vreme da u potpunosti iskoristimo svoj globalni otisak, stavljajući na raspolaganje našim klijentima čitav spektar visokokvalitetnih rešenja za bezbednu digitalnu tehnologiju, ona koja smo već razvili i ona koja tek dolaze tj. koja su tek u fazi istraživanja i razvoja. Uz to, naše kotiranje i na Bečkoj i na Atinskoj berzi deonica pružiće mogućnost zajednici investitora da budu deo našeg uspeha.“

G. Manolis Kontos, izvršni potpredsednik, izjavio je: „Zahvaljujući ovom spajanju, nova grupacija imaće impresivan portfolio besprekornih rešenja koja su fokusirana na pružanje usluga našim B2B klijentima koji su aktivni u bankarstvu, energetici, telekomunikacijama i maloprodaji, kako u privatnom tako i u javnom sektoru. Zbog velikog iskustva od preko 125 godina u oblastima menadžmenta informacija i enkripcije podataka za bezbedne komunikacije vrhunskog kvaliteta i zbog pristupa koji je veoma usredsređen na klijente, Grupacija je u dobroj poziciji da poveća svoj otisak i horizontalno i vertikalno razvijanjem internih talenata i privlačenjem novih.“

G. Jon Neeraas, izvršni potpredsednik, izjavio je: „Ovim spajanjem će naša vodeća pozicija na tržištu u bankarskom segmentu Challenger i naša vodeća pozicija na ključnim evropskim bankarskim tržištima biti podržana nagrađivanim ponudama digitalnih rešenja. Naši klijenti iz sektora bankarstva, u regionima poput Skandinavije, Austrije, centralnoistočne i jugoistočne Evrope, gde danas predvodimo na tržištu, moći će da pristupe proizvodima i rešenjima koja su komplementarna platnoj kartici, dok našim klijentima u bankarskom segmentu Global Challenger omogućavamo da nabavljaju digitalne tehnološke platforme, kako bismo i nadalje dokazivali da pružamo doprinos ovom visokotehnološkom segmentu koji se razvija munjevitom brzinom. Naravno, naš tržišni udeo će se uvećati i na tržištima poput Ujedinjenog Kraljevstva, Španije, Nemačke, Turske, Bliskog istoka i Afrike. Pored toga, naše poslovanje u SAD biće dodatno učvršćeno, uz značajni potencijal za uvećanje. Održivost ima ključnu ulogu za našu budućnost i, u suštini, mapa našeg puta će služiti narednoj generaciji finansijske tehnologije i tradicionalnih banaka. Efikasnijim korišćenjem resursa Grupacije bićemo u mogućnosti da ponudimo portfolio koji će biti više orijentisan na rešenja sa sveobuhvatnim rešenjima i uslugama, od izdavanja kartica, do obrade/kliringa plaćanja i naprednih rešenja u vezi sa plaćanjem visoke dodate vrednosti. Ovaj model integrisanih finansija će promeniti odnos snaga i postati prvi takve vrste u našoj delatnosti.”
'
G. Nikolaos Lykos, potpredsednik Upravnog odbora kompanije ACAG i glavni deoničar, izjavio je: „Ovo spajanje označava ključni momenat u istoriji Grupacije, jer predstavlja kulminaciju 40-godišnjeg napora da se kompanija usmeri iz sveta u kome su ljudi komunicirali i razmišljali putem mastila i papira u svet u kome je komunikacija paket bitova, trenutnih, globalnih i neuhvatljivih.

Tokom proteklih 125 godina naš etos je bio usmeren ka razvoju najboljih rešenja u svojoj klasi i danas se ponosimo time što pomažemo našim klijentima da se neometano uključe u digitalnu eru..”

Contact: +43161065-352, www.austriacard.com

Teme