Web Analytics
Popusti za kupovinu u Jetelovoj šoping aplikaciji (VIDEO) - BetaRS

Popusti za kupovinu u Jetelovoj šoping aplikaciji (VIDEO)

Kompanije | 24.03.2023 | access_time 17:10
Popusti za kupovinu u Jetelovoj šoping aplikaciji (VIDEO)
Kompanija Jetel (Yettel) predstavila je danas platformu u okviru svoje aplikacije pod nazivom "Jetel šoping" (Yettel shopping) koja ima novi izgled i dizajn i koja omogućava korisnicima pristup oglasnim kapmanjama, oglasima za robu, usluge i drugu promotivnu prodaju.

Direktorka sektora digitalnog poslovanja u Jetelu Marija Stojanović rekla je da ova platforma omogućava pogodnosti i popuste za korisnike Jetelove baze ali i korisnike drugih mreža.

"Imamo tim ljudi koji pregovaraju najbolje popuste na tržištu kod partnera iz raznih branši. U pitanju su ponude iz oblasti mode, sporta i rekreacije, tehničke robe hrane i pića. Ima puno kategorija, preko 10 i stalno se u saradnji sa partnerima osmišljavaju ponude i pogodnosti za korisnike", rekla je ona.

Kako je istakla, ono što platformu ističe u odnosu na slične platforme na tržištu jesu podaci o korsnicima, jer Jetel kao mobilni operater o korisnicima "zna dosta informacija", odnosno dostupni su podaci o potrošnji i lokaciji pa u skladu sa interesovanjima korisnika se mogu kreirati ponude.

Platforma "Jetel šoping" je otvorena ka celom tržištu i dostupna je korisnicima svih mobilnih mreža ili putem instalacije Jetel aplikacije ili putem adrese shopping.yettel.rs .

"Posle preuzimanja kupona, apliakcija zahteva jednostavnu registraciju, a kuponi mogu da se dele sa porodicom i prijateljima. Apliakcija je jednostavno napravljena sa ciljem da korisnicima učini šoping lepšim", rekla je Stojanović.

Kako je naglasila, skidanje kupona je neograničeno i besplatno za korisnike.

Povodom promocije kategorije hrane i pića u Jetelovoj šoping aplikaciji, kompanija je organizovala "čas kuvanja" u saradnji sa kompanijom "Volt" koja je jedan od partnera.

"Danas se okupljamo u školi kuvanje 'Il primo' i jednim od naših partnera Voltom. Želeli smo da napravimo jednu pokaznu vežbu. U pitanju je kuvanje sa gostima. Na taj način želimo da kategoriju hrane i pića promovišemo i pokažemo korisnicima da u saradnji sa partnerom možemo nešto lepo za njih da napravimo i da ih pozovemo da iskoriste kodove Volta", rekla je Stojanović.


CEO VIDEO MATERIJAL MOŽETE PREUZETI OVDE:

Teme