Ideja porodice iz Novog Pazara proglašena je za najbolju na konkursu #urbanibaštovani
Na konkurs je stiglo oko 1.000 prijava, a odabrana je 51 zelena oaza koju su kreirali pojedinci i porodice širom Srbije.
Ovom akcijom kompanija Nestle je želela da inspiriše što veći broj stanovnika Srbije da sadnjom omiljenih biljnih vrsta na terasama, u vrtovima, na krovovima i prozorima naprave zelene površine i doprinesu zdravijoj životnoj sredini.
"Za nas je održivost na samom vrhu prioriteta i svi zaposleni u potpunosti su posvećeni tome da naše poslovanje bude u skladu sa poštovanjem prirode i brigom o budućim generacijama. Izuzetno nam je zadovoljstvo što se toliko ljudi priključilo projektu #urbanibaštovani i što su sa nama podelili fantastične ideje uređenja ličnih prostora. To nas dodatno inspiriše za buduće akcije", istakla je menadžerka korporativnih poslova u Nestle Srbija Dragana Bešić.
Projektu su podršku pružili stručnjaci iz Srbijašuma i Udruženja pejzažnih arhitekata Srbije, koji su pored pomoći pri odabiru najkreativnijih urbanih baštovana učestvovali u kreiranju korisnih i praktičnih saveta za uređenje zelenih oaza.
Lokalne akcije ozelenjavanja Nestle je pokrenuo 2021. godine kada je posađeno 225 stabala Pančićeve omorike duž Bulevara Milutina Milankovića na Novom Beogradu.
Inicijativa je nastavljena i u 2022. godini kada je zajedno sa mladim teniserima posađeno 400 različitih vrsta sadnica drveća u teniskim klubovima u Beogradu, a ove godine kompanija planira da donira do 10.000 sadnica drveća širom Srbije.
Sve lokalne akcije deo su globalnog programa pošumljavanja najveće prehrambene kompanije u svetu, koja planira da do 2030. godine posadi 200 miliona stabala u područjima odakle nabavlja sastojke.