Web Analytics
Bankarska filijala budućnosti - BetaRS

Bankarska filijala budućnosti

Ekonomija | 07.07.2023 | access_time 08:00
Bankarska filijala budućnosti

Nova uloga u omnikanalnom svetu /

Fokusirani na interakciju sa klijentima

 

Münster, 30. jun 2023 – Poslednjih godina, obim poslovanja bankarskih filijala je u stalnom padu usled sve većeg porasta digitalne ponude. Pre pandemije korona virusa, više od četvrtine svih klijenata u sektoru bankarstva sa stanovništvom u Evropi je i dalje bilo isključivo zainteresovano za “oflajn bankarstvo”. Predviđa se da će ovaj udeo pasti na oko 10% do 2025. godine, dok će doći do značajnog porasta hibridnog i potpuno digitalnog ponašanja klijenata.


I pored toga, bankarske filijale će i nadalje snositi odlučujuću stratešku ulogu pogotovo kada zaposleni poseduju odgovarajući skup veština. Prema tome, došao je trenutak da se redefiniše strateška uloga bankarskih filijala kako bi se iskoristio njihov nesumnjivi ekonomski potencijal i kreirali novi, integrativni podsticaji za klijente i to direktno na licu mesta.


Zeb kao konsultantska kuća na polju strategije, IT i menadžmenta je nedavno predstavio zeb.branch.compass, koji analizira načine za revitalizaciju filijala banaka u budućnosti kako bi ostale relevantne u promenjivom omnikanalnom svetu i koji nudi konkretne mere kako bi se postigao taj cilj.


Interakcija je ključna za bankarske filijale budućnosti


Filijale će ostati važan deo mešavine kanala ali u budućnosti će se njihova uloga dramatično izmeniti zbog mnogih okolnosti koje se ne ograničavaju samo na polje digitalizacije.


Iz perspektive zeb konsultanata, bankarska filijala budućnosti treba da bude prostor za interakciju oslobođen barijera. On treba da kreira ravnotežu između odluka koje se odnose na funkcionalnost i dizajn. Konačno, radi se o tome da vrednosti ponude i identitet brenda banke postanu fizički opipljivi na licu mesta kao i da zaposleni imaju podršku u ispunjavanju svojih zadataka. Zanimljivo je da će filijala i nadalje ostati ono što digitalni kanali tek treba da postanu: prostor za dijalog između klijenta i banke.

 

Dodatne informacije o belom papiru zeb.branch.compass možete besplatno da pronađete ovde: Bankarska filijala budućnosti | zeb (zeb-consulting.com).

 

Kao konsultantska kuća na polju strategije, IT i menadžmenta, zeb obezbeđuje ekspertizu na polju transformacije celokupnog lanca vrednosti unutar sektora finansijskih usluga u Evropi od 1992. godine. Imamo više od 1.000 kolega u 15 kancelarija širom Evrope. U naše klijente ubrajaju se evropske velike i privatne banke, regionalne banke, osiguranja kao i sve vrste finansijskih posrednika. Naša kompanija je već nekoliko puta klasifikovana i priznata kao „najbolji konsultant“ u finansijskom sektoru na rang listama u branši. 

Slika dostupna na AP

Kontakt:

Franz-Josef Reuter
Direktor za javne i međunarodne odnose

Telefon: +49.251.97128.347

E-mail: franz-josef.reuter@zeb.de



Ovaj tekst nije proizvod Agencije Beta i ona ne odgovara za navode u njemu.

Teme