Prilikom predstavljanja pristiglog dela vozila na Trgu Slobode, zajedno sa gradonačelnikom Novog Sada, Đorđević je naveo da će na taj način sva dostavna vozila koja su u upotrebi u Novom Sadu biti električna.
Istakao je i da je Novi Sad prvi od četiri grada u kojima "Pošta Srbije" planira zamenu starih vozila električnim, a da su sledeći Niš, Kragujevac i Beograd, te da se u njima s tom namerom već postavljaju solarni paneli.
"Time će se omogućiti ne samo štednja električne energije, nego i da vozila koja budemo uvodili imaju potpunu autonomnost, da zaokruže potpuni ciklus, da se i pune iz zelene energije", precizirao je Đorđević.
Dodao je da će nakon toga i u ostalim gradovima, u skladu sa njihovim mogućnostima da obezbede električne punjače, "Pošta Srbije" menjati stare automobile novim električnim vozilima.
Gradonačelnik Novog Sada Milan Đurić je podsetio da Novi Sad godinama ulaže u vozila sa manjom emisijom štetnih gasova, te da je u gradskom prevozu veliki broj vozila na CNG, a da su im se odnedavno pridružili i električni autobusi.
"Koliko sam čuo, ovde nije kraj od strane JP "Pošta Srbije", pošta će dobiti i veća vozila, električne kamione", rekao je on.
Govoreći o višedecenijskom problemu zgrade "Poštanske štedionice", Đorđević je rekao da je plan da se to pitanje što pre reši, da je reč o više administrativnih problema u čijem rešavanju može da pomogne i Grad Novi Sad, o čemu je i razgovarao s gradonačelnikom.
"Mi hoćemo da našu administraciju prebacimo u tu zgradu, da postoji još jedna pošta, a da zgradu preko puta (iza zgrade glavne pošte) izdamo ili, u krajnjem slučaju, prodamo nekome ko bi možda otvorio hotel ili bilo šta drugo", rekao je Đorđević.