"Da se u prosvetnom sistemu izgubio kompas i da se radi neplanski i ad hok, najbolje ilustruje činjenica da su prosvetni radnici za uvođenje ovog predmeta saznali iz medija i smernica koje je uputilo Ministarstvo školama i to na desetak dana od početka nove školske godine", navela je u saopštenju članica Predsedništva Dveri Gordana Marinković Savović.
Ona je ocenila da se sa pravom postavlja pitanje opravdanosti uvođenja novog predmeta, ali i pitanje po kom planu i programu će se vršiti predavanje, ko će izvoditi nastavu i da li će to biti osmi čas u danu.
"Umesto uvođenja 'Vrline i vrednosti kao životnog kompasa', bilo bi bolje da rešavamo ogromne probleme koje prosveta ima. Pre svega, to je pitanje besplatnih udžbenika za svu decu u Srbiji, većih plata za prosvetne radnike koje su niže od republičkog proseka za 92 evra i najniže od svih zemalja u regionu, vraćanje dostojanstva prosvetnih radnika koji treba da obrazuju i vaspitavaju buduće naraštaje, a ne da budu administrativni radnici", ocenila je Marinković Savović.