U Crnoj Gori počela sadnja 100.000 sadnica crnog bora
Kako je navedeno, u kampanji će se sadnicama u narednom periodu ozeleneti različite lokacije u Podgorici, Danilovgradu, Kolašinu, Andrijevici i Mojkovcu.
Reč je o zajedničkoj inicijativi kompanija, u okviru koje su potrošači kupovinom Milka proizvoda, u vrednosti pet evra tokom jula i avgusta, doprineli ovom ekološkom projektu.
"Ponosni smo što smo današnjom akcijom započeli sadnju 100.000 sadnica crnog bora u Crnoj Gori i što smo zajedno sa partnerima i građanima, koji su doprineli našem cilju u ovoj akciji, pokretači pozitivnih promena usmerenih na zaštitu lokalne životne sredine i revitalizaciju šumskih područja Crne Gore", kazala je generalna direktorka kompanije Mondelez internešenel za tržišta Adria regije i Bugarsku Marina Hadrović.
Hadrović je podsetila da su zaposleni u kompaniji ovog proleća, u saradnji sa lokalnim komunalnim preduzećima, kroz različite aktivnosti učestvovali u sadnji novih stabala lišćara i četinara u Srbiji i Hrvatskoj.
Iz kompanije Nelt grupa istakli su da akcija predstavlja korak napred ka održivoj budućnosti.
"Pokazujemo primer snage partnerstva dve kompanije, kao i značaj brige o lokalnoj zajednici na delu. Sa kompanijom Mondelez internešenel i našim sugrađanima napravili smo značajan korak za očuvanje prirodnog nasleđa Crne Gore", istakla je izvršna direktorka Nelt Grupe za tržišta Crne Gore i Albanije Ljilja Pižurica.
Kako se podseće, inicijativa "BORimo se za naše šume" usledila je kao nastavak prethodno uspešne organizovane akcije usmerene na zaštitu životne sredine i doprinos lokalnoj zajednici koje je kompanija Mondelez internešenel organizovala u Srbiji i Hrvatskoj.