Web Analytics
UniCredit osnažuje sledeću generaciju u Youth America’s Cup - BetaRS

UniCredit osnažuje sledeću generaciju u Youth America’s Cup

Ekonomija | 20.02.2024 | access_time 13:05
UniCredit osnažuje sledeću generaciju u Youth America’s Cup
Foto: UniCredit/Promo

UniCredit debituje kao podrška trećem izdanju Kupa mladih Amerike i najavljuje partnerstvo za UniCredit Youth America's Cup regatu.

UniCredit Youth America’s Cup će biti održan od 17. do 26. septembra u Barseloni i otvoren je za mlade između 18 i 25 godina. Trke se mogu pratiti sa plaže, a ceo 37. Kup Amerike je besplatan za gledaoce. Događaj se takođe održava globalno uživo na besplatnim kanalima za emitovanje i onlajn.

UniCredit Youth America’s Cup predstaviće najbolje mlade jedriličare sveta iz 12 zemalja i predstavljaće test timskog duha, intuicije, liderstva i sposobnosti dok se timovi bore za vrhunsku slavu u trkama jahti. UniCredit je posvećen otključavanju potencijala mladih ljudi i ova trka će nastojati da promoviše sledeću generaciju talenata na globalnoj sceni.

UniCredit je takođe ponosan što sponzoriše i sam America's Cup – jedan od najprestižnijih sportskih događaja na svetu – kao globalni partner i globalni bankarski partner.

Održivost i promocija održivog ekonomskog i društvenog razvoja su srž Louis Vuitton 37. Kupa Amerike, u skladu sa sopstvenim postulatima poslovanja UniCredita.

Pored ustanovljenih šest timova za Kup Amerike (Novi Zeland, Velika Britanija, SAD, Italija, Švajcarska i Francuska), primljeno je još šest prijava iz Španije, Holandije, Kanade, Nemačke, Švedske i Australije, pri čemu su svi timovi učestvovali u velikoj izbornoj probi za otkrivanje budućih talenata. UniCredit Youth America’s Cup biće jedan od vrhunaca Louis Vuitton 37. Kupa Amerike u Barseloni, privlačeći i dajući platformu sledećoj generaciji elitnih profesionalnih jedriličara.

Zvaničnoj trci prethodiće pet i po zakazanih dana treninga za šest pozvanih timova „ne-America’s Cup“ i pola dana treninga za timove Kupa Amerike koji traje od 10. do 15. septembra. Flote se zatim dele između pozvanih timova i timova za Kup Amerike.

Trke u svakom događaju će se odvijati u najuzbudljivijoj novoj klasi na svetu, AC40, sve izjednačeno sa standardnim komponentama u strogim jednodizajniranim jednotrupcima kako bi se istakao sirovi talenat za jedrenje mladih jedriličara.

„Ponosan sam što vidim da se mlađe generacije približavaju sportu koji je zasnovan na timskom duhu, intuiciji i odlučnoj potrazi za zajedničkim ciljem“, rekao je Andrea Orcel, CEO UniCredit Grupe.
„Ponosni smo što smo partneri događaja koji prikazuje talente i daje prioritet ekološkim i održivim praksama. Ovo je u potpunosti usklađeno sa strategijom UniCredita.”

UniCredit osnažuje sledeću generaciju u Youth America’s Cup
Foto: UniCredit/Promo

U prvoj rundi kvalifikacija biće završeno ukupno osam trka za obe grupe, a prva tri tima iz svake grupe će napredovati u finalnu seriju od četiri trke. Za Veliko finale 26. septembra, održaće se finale UniCredit Iouth America’s Cup-a sa dva najbolja tima koja će se međusobno takmičiti u trci za titulu i trofej UniCredit Iouth America’s Cup-a pobednik uzima sve. UniCredit će dizajnirati i kreirati ovaj trofej koji će biti otkriven na proleće 2024.

Izvršni direktor America's Cup Event Grant Dalton raduje se onome što će biti glavni vrhunac prepunog AC37 kalendara. „UniCredit Youth America’s Cup je uvid u budući talenat Kupa Amerike, prilika za jedriličare iz svih 12 zemalja da izgrade temelje potencijalnih novih timova za Kup Amerike i založe svoje pravo na buduću slavu Kupa Amerike.

Flota AC40 koji trka pored obale Barselone sa najboljim svetskim jedriličarima biće spektakl sam po sebi, a posvećenost UniCredita da inspiriše i neguje talente mladih čini ih savršenim partnerom za ovaj poseban događaj.”

* Ovaj tekst nije proizvod agencije BETA

Teme