Odgovor menadžmenta RTS Branislavu Klanščeku povodom Pesme za Evroviziju: Netačno, manipulacija
Menadžment Radio-televizije Srbije (RTS) saopštio je danas da su "netačne" informacije koje je u vezi organizovanja takmičenja "Pesma za Evroviziju" u javnost izneo predsednik Upravnog odbora RTS-a Branislav Klanšček.
"Klanšček tvrdi da je budžet Festivala za prošlu godinu bio 140.000 evra, a zapravo je iznosio 249.000 evra. Kako se dogodilo da je predsednik UO zaboravio da je baš Upravni odbor odobrio i taj i ovogodišnji budžet. Budžet je ove godine zbog povećanja cene na tržištu veći za 40.000 evra neto, i to povećanje se odnosilo na izradu scene, a partner RTS-a Skymusic production, zadužen za vizuelni identitet festivala, zapravo je dobio kompenzaciju u reklamama za navedeni iznos", navodi se u saopštenju.
Dodaje se da je Klanšček "manipulisao" i sekundarnim troškovima "koji iznose 173.545 evra, koji se zapravo odnose na troškove amortizacije, tehničkih i ljudskih resursa koji bi, da nisu angažovani na ovom, bili svakako angažovani na nekom drugom projektu".
"Klanšček kao predsednik Upravnog odbora brka pojmove vizuelni identitet i kreativni tim RTS-a. Pod vizuelnim identitetom se podrazumeva idejno rešenje scene, raspored LED ekrana, rasvetnih tela i vizuelnog identiteta scene i nastupa izvođača. I time se bavila Sky produkcija, a kreativni tim RTS-a se bavio drugim segmentima vizuelnog identiteta festivala", navodi se u saopštenju.
Predsednik Upravnog odbora Radio-televizije Srbije Branko Klanšček saopštio je ranije da je Izbor za Pesmu Evroviozije građane koštao 300.000 evra.
Prema njegovim rečima, osim 900 zaposlenih u sektoru Produkcije RTS, dovođeni su ljudi sa strane koji su radili produkciju režije i produkciju video sadržaja.