AIK banka: Nastavlja se digitalizacija, klijentima dostupan Apple Pay
Ta usluga se, kako je saopštila banka, već godinama izdvaja, ne samo po sigurnosti transakcija koje se potvrđuju biometrijom (prepoznavanjem lica, otiska prsta ili unošenjem lozinke za otključavanje telefona), već i po besprekornom korisničkom iskustvu, bilo da klijenti koriste iPhone, Apple Watch, iPad ili Mac uređaje.
"Pokretanje Apple Pay novčanika je jednostavno i podrazumeva unošenje podataka ili fotografisanje AIK banka Mastercard debitne ili kreditne kartice klijenta u okviru Apple Wallet-a koji se već nalazi na uređaju", navela je banka.
Dodaje se da ukoliko je korisnicima potrebna pomoć pri aktiviranju usluge, na raspolaganju im je i Kontakt centar AIK banke na broj telefona 011 785 99 99 ili 0800 10 10 15.
Nakon toga, može započeti plaćanje uz Apple Pay, jednostavnim prislanjanjem Apple uređaja na POS terminal, isto kao i prilikom plaćanja platnim karticama, pri čemu se transakcija odobrava biometrijski, što korisničko iskustvo čini bržim i u isto vreme sigurnim.
Tradicionalni novčanik, kako je navedeno, u velikom broju situacija više nije potreban, već je dovoljno poneti telefon i plaćati, na primer u taksiju, na benzinskim pumpama, u kafeterijama, restoranima, prodavnicama, bioskopima i svuda gde je omogućeno beskontaktno plaćanje.
"Lansiranje usluge kao što je Apple Pay je jedan od koraka u procesu digitalizacije, koju današnji klijenti prepoznaju kao važan faktor pri izboru banke koja će im biti saveznik u jednostavnom i sigurnom upravljanju finansijama. Kao banka koja će nakon integracije sa Eurobank Direktnom biti jedna od tri najveće banke na srpskom tržištu, uviđamo važnost pružanja najsavremenijih usluga, a Apple Pay je svakako jedna od njih", rekao je predsednik Izvršnog odbora AIK banke Petar Jovanović.