Kineski brendovi na Olimpijskim igrama u Parizu
Svet
| 02.08.2024
|
access_time
16:50
Xinhua/Huang Zongzhi
Kako prenosi Sinhua, proizvodi proizvedeni u Kini, poznati po vrhunskom kvalitetu i po razumnim cenama, ponovo su ostavili trag tokom Igara.
Prema podacima koje je objavio Organizacioni komitet OI Pariz 2024, 80 odsto Frižova, maskote Igara, proizvedeno je u Kini. Kineski proizvođači takođe dominiraju tržištem za sportske rekvizite kao što su dvogledi, štapovi za navijanje i marame za navijače.
"Mnogi moji prijatelji koji prodaju štapove za navijanje primili su velike porudžbine za Olimpijske igre u Parizu. Većina narudžbina je isporučena na inostrana tržišta prošlog meseca", rekao je Čen Šaomei, trgovac iz istočnog kineskog grada Jivu, poznatog kao "svetski supermarket"-
Visok kvalitet proizvoda proizvedenih u Kini takođe je dobio neočekivanu podršku od zapadnog reportera – veterana koji je izveštavao sa Igara.
Novinar, koji još koristi ranac za medijske profesionalce sa Olimpijskih igara u Pekingu 2008. godine, pohvalio je izdržljivost i funkcionalnost proizvoda. Njegove opaske dovele su do porasta prodaje sličnih proizvoda kineskog proizvođača u e-trgovini.
Na Letnjim olimpijskim igrama su takođe zabeleženi novi pokušaji nekoliko kineskih brendova i gradova da svetu ponude ukus raznovrsne i duboke kineske kulture.
Prošlog meseca, HEYTEA, vodeći brend kineskog čaja novog stila, debitovao je u Parizu sa pop-up radnjom dizajniranom kao tradicionalna čajdžinica. Prodavnica je radila na promociji kineske kulture čaja kroz inovativne čajne napitke. Kineski proizvođač igračaka u trendu Pop Mart otvorio je prodajno mesto kod kultnog muzeja Luvr kako bi podelio kreativni spoj umetnosti i zabave.
"Olimpijaske igre su dobra platforma da se pokažemo svetu", rekao je Gu Juđia, potpredsednik strategije za HEYTEA. "Prodaja je dobra i potrošači nas zaista vole", dodao je.
Kineske lokalne samouprave takođe intenziviraju svoje napore za brendiranje gradova ove godine, kada se obeležava 60. godišnjica uspostavljanja diplomatskih između Kine i Francuske, kao i kinesko-francuska godina kulture i turizma.
Guidžou, slikovita provincija na jugozapadu Kine koja je privukla pažnju u svetu sporta uzbudljivim fudbalskim utakmicama koje igraju meštani, postavila je zadivljujuću izložbu fotografija na nekim stanicama metroa u Parizu.
"Šetajući Parizom, možete naići na Kinu bezbroj puta", saopštila je turistička kancelarija Kine u Parizu na svom ViČet (WeChat) nalogu.
Teme
Povezane vesti
Svet
Ekonomija
Evro sutra 116,99 dinara
pre 6 sati
Dnevni evropski servis
Šta drugi čitaju
Pročitajte vise
Kosarka
Zelena Srbija
Hronika
VMA: Dvoje ljudi povređeno u požarima
pre 19 sati