Kineski brendovi na Olimpijskim igrama u Parizu
Svet
| 02.08.2024
|
access_time
16:50
Xinhua/Huang Zongzhi
Kako prenosi Sinhua, proizvodi proizvedeni u Kini, poznati po vrhunskom kvalitetu i po razumnim cenama, ponovo su ostavili trag tokom Igara.
Prema podacima koje je objavio Organizacioni komitet OI Pariz 2024, 80 odsto Frižova, maskote Igara, proizvedeno je u Kini. Kineski proizvođači takođe dominiraju tržištem za sportske rekvizite kao što su dvogledi, štapovi za navijanje i marame za navijače.
"Mnogi moji prijatelji koji prodaju štapove za navijanje primili su velike porudžbine za Olimpijske igre u Parizu. Većina narudžbina je isporučena na inostrana tržišta prošlog meseca", rekao je Čen Šaomei, trgovac iz istočnog kineskog grada Jivu, poznatog kao "svetski supermarket"-
Visok kvalitet proizvoda proizvedenih u Kini takođe je dobio neočekivanu podršku od zapadnog reportera – veterana koji je izveštavao sa Igara.
Novinar, koji još koristi ranac za medijske profesionalce sa Olimpijskih igara u Pekingu 2008. godine, pohvalio je izdržljivost i funkcionalnost proizvoda. Njegove opaske dovele su do porasta prodaje sličnih proizvoda kineskog proizvođača u e-trgovini.
Na Letnjim olimpijskim igrama su takođe zabeleženi novi pokušaji nekoliko kineskih brendova i gradova da svetu ponude ukus raznovrsne i duboke kineske kulture.
Prošlog meseca, HEYTEA, vodeći brend kineskog čaja novog stila, debitovao je u Parizu sa pop-up radnjom dizajniranom kao tradicionalna čajdžinica. Prodavnica je radila na promociji kineske kulture čaja kroz inovativne čajne napitke. Kineski proizvođač igračaka u trendu Pop Mart otvorio je prodajno mesto kod kultnog muzeja Luvr kako bi podelio kreativni spoj umetnosti i zabave.
"Olimpijaske igre su dobra platforma da se pokažemo svetu", rekao je Gu Juđia, potpredsednik strategije za HEYTEA. "Prodaja je dobra i potrošači nas zaista vole", dodao je.
Kineske lokalne samouprave takođe intenziviraju svoje napore za brendiranje gradova ove godine, kada se obeležava 60. godišnjica uspostavljanja diplomatskih između Kine i Francuske, kao i kinesko-francuska godina kulture i turizma.
Guidžou, slikovita provincija na jugozapadu Kine koja je privukla pažnju u svetu sporta uzbudljivim fudbalskim utakmicama koje igraju meštani, postavila je zadivljujuću izložbu fotografija na nekim stanicama metroa u Parizu.
"Šetajući Parizom, možete naići na Kinu bezbroj puta", saopštila je turistička kancelarija Kine u Parizu na svom ViČet (WeChat) nalogu.
Teme
Ekonomija
PKS pokrenula Digitalni katalog izvoznika
pre 21 minut
Dnevni evropski servis
Šta drugi čitaju
Pročitajte vise
Kosarka
Centar Žofri Lovernj napušta Asvel
pre 51 minut