Web Analytics
Kineski brendovi na Olimpijskim igrama u Parizu - BetaRS

Kineski brendovi na Olimpijskim igrama u Parizu

Svet | 02.08.2024 | access_time 16:50
Kineski brendovi na Olimpijskim igrama u Parizu
Xinhua/Huang Zongzhi
Dok su odsutni iz arena tekućih Olimpijskih igara u Parizu, kineski trgovci se trude na drugim scenama, doprinoseći sportskom, veselom i inkluzivnom ambijentu događaja.

Kako prenosi Sinhua, proizvodi proizvedeni u Kini, poznati po vrhunskom kvalitetu i po razumnim cenama, ponovo su ostavili trag tokom Igara.

Prema podacima koje je objavio Organizacioni komitet OI Pariz 2024, 80 odsto Frižova, maskote Igara, proizvedeno je u Kini. Kineski proizvođači takođe dominiraju tržištem za sportske rekvizite kao što su dvogledi, štapovi za navijanje i marame za navijače.

"Mnogi moji prijatelji koji prodaju štapove za navijanje primili su velike porudžbine za Olimpijske igre u Parizu. Većina narudžbina je isporučena na inostrana tržišta prošlog meseca", rekao je Čen Šaomei, trgovac iz istočnog kineskog grada Jivu, poznatog kao "svetski supermarket"-

Visok kvalitet proizvoda proizvedenih u Kini takođe je dobio neočekivanu podršku od zapadnog reportera – veterana koji je izveštavao sa Igara.

Novinar, koji još koristi ranac za medijske profesionalce sa Olimpijskih igara u Pekingu 2008. godine, pohvalio je izdržljivost i funkcionalnost proizvoda. Njegove opaske dovele su do porasta prodaje sličnih proizvoda kineskog proizvođača u e-trgovini.

Na Letnjim olimpijskim igrama su takođe zabeleženi novi pokušaji nekoliko kineskih brendova i gradova da svetu ponude ukus raznovrsne i duboke kineske kulture.

Prošlog meseca, HEYTEA, vodeći brend kineskog čaja novog stila, debitovao je u Parizu sa pop-up radnjom dizajniranom kao tradicionalna čajdžinica. Prodavnica je radila na promociji kineske kulture čaja kroz inovativne čajne napitke. Kineski proizvođač igračaka u trendu Pop Mart otvorio je prodajno mesto kod kultnog muzeja Luvr kako bi podelio kreativni spoj umetnosti i zabave.

"Olimpijaske igre su dobra platforma da se pokažemo svetu", rekao je Gu Juđia, potpredsednik strategije za HEYTEA. "Prodaja je dobra i potrošači nas zaista vole", dodao je.

Kineske lokalne samouprave takođe intenziviraju svoje napore za brendiranje gradova ove godine, kada se obeležava 60. godišnjica uspostavljanja diplomatskih  između Kine i Francuske, kao i kinesko-francuska godina kulture i turizma.

 Guidžou, slikovita provincija na jugozapadu Kine koja je privukla pažnju u svetu sporta uzbudljivim fudbalskim utakmicama koje igraju meštani, postavila je zadivljujuću izložbu fotografija na nekim stanicama metroa u Parizu.

"Šetajući Parizom, možete naići na Kinu bezbroj puta", saopštila je turistička kancelarija Kine u Parizu na svom ViČet (WeChat) nalogu.

Teme

Ekonomija

Dnevni evropski servis

Šta drugi čitaju

Kosarka

Zelena Srbija

Hronika

Scena