Kina razvija potrošačke usluge
Ekonomija
| 05.08.2024
|
access_time
09:15
Kako prenosi Kineska medijska grupa (CMG), smernice objavljene 3. avgusta obuhvataju 20 ključnih zadataka, uključujući iskorišćavanje potencijala potrošnje u sektorima kao što su ugostiteljstvo, kućne usluge, briga o starima, briga o deci, zabava, turizam, sport, obrazovanje i obuka.
Kina će, prema istom dokumentu, podsticati nove tipove potrošnje, kao što su digitalne, zelene i zdravstvene usluge, kreirati nove, kako je navedeno, scenarije potrošnje, olakšati pristup tržištu, ojačati regulativu i pružiti veću podršku politikama za potrošnju u oblasti usluga.
Kina će nastaviti i da otvara sektore, kao što su telekomunikacije, obrazovanje, gerontologija i medicinska nega, a obezbediće i sprovođenje mera otvaranja u oblastima kao što su tehnološke usluge i turizam, navodi se u dokumentu.
Kina će, takođe, optimizovati politiku ulaska i okruženja u oblasti potrošnje, pružiti raznovrsne usluge plaćanja i proučiti mogućnost odobravanja bezviznog ulaska većem broju zemalja.
Kina će proširiti domaću tražnju sa fokusom na povećanje potrošnje, a potrošnja u oblasti usluga biće glavni pokretač u širenju i unapređenju potrošnje.
U prvih šest meseci ove godine kineska maloprodaja usluga porasla je 7,5 odsto u odnosu na prethodnih godinu dana, 4,3 procentna poena više od robe, pokazali su zvanični podaci.
Teme
Novo
Društvo
Šta drugi čitaju
Pročitajte vise
pre 3 dana
Evro sutra 116,97 dinara
pre 4 dana
Evro sutra 116,97 dinara
pre 5 dana
Evro sutra 116,96 dinara