Kina razvija potrošačke usluge
Ekonomija
| 05.08.2024
|
access_time
09:15
Kako prenosi Kineska medijska grupa (CMG), smernice objavljene 3. avgusta obuhvataju 20 ključnih zadataka, uključujući iskorišćavanje potencijala potrošnje u sektorima kao što su ugostiteljstvo, kućne usluge, briga o starima, briga o deci, zabava, turizam, sport, obrazovanje i obuka.
Kina će, prema istom dokumentu, podsticati nove tipove potrošnje, kao što su digitalne, zelene i zdravstvene usluge, kreirati nove, kako je navedeno, scenarije potrošnje, olakšati pristup tržištu, ojačati regulativu i pružiti veću podršku politikama za potrošnju u oblasti usluga.
Kina će nastaviti i da otvara sektore, kao što su telekomunikacije, obrazovanje, gerontologija i medicinska nega, a obezbediće i sprovođenje mera otvaranja u oblastima kao što su tehnološke usluge i turizam, navodi se u dokumentu.
Kina će, takođe, optimizovati politiku ulaska i okruženja u oblasti potrošnje, pružiti raznovrsne usluge plaćanja i proučiti mogućnost odobravanja bezviznog ulaska većem broju zemalja.
Kina će proširiti domaću tražnju sa fokusom na povećanje potrošnje, a potrošnja u oblasti usluga biće glavni pokretač u širenju i unapređenju potrošnje.
U prvih šest meseci ove godine kineska maloprodaja usluga porasla je 7,5 odsto u odnosu na prethodnih godinu dana, 4,3 procentna poena više od robe, pokazali su zvanični podaci.
Teme
Povezane vesti
Ekonomija
Novo
Društvo
Šta drugi čitaju
Pročitajte vise
Dnevni evropski servis
IT
Kina lansirala pet novih satelita
pre 1 dan