"Jasno je da tržišni pritisci i zavisnost prihoda od reklama utiču na uređivačku politiku i u određenim slučajevima vode do smanjenja kvaliteta sadržaja, ipak, uveren sam da je između kvaliteta medijskog sadržaja i tiraža moguće pronaći pravi balans, kao i da profesionalno i etičko izveštavanje mora ostati prioritet kome bi svi medijski poslenici trebalo da teže u svom radu", naveo je Garić, a prenelo Ministarstvo u saopštenju.
On je na panelu "Novinarstvo od profesionalizma do komercijalizacije - Bez senzacionalizma" u okviru međunarodne konferencije "Jesenji dani radija" na Zlatiboru, rekao da je Ministarstvo posvećeno negovanju i očuvanju profesionalizma i poštovanju etičkih kodeksa u medijima.
"Nastavićemo da radimo sa predstavnicima medijskih udruženja, sindikata i medijskim poslenicima na zajedničkoj promociji profesionalnog izveštavanja u medijima, kao i na unapređenju materijalno-pravnog statusa novinara", kazao je Garić.