VINO: VINITALY DOLAZI U ISTOČNU EVROPU SA 'ITALY AREA' NA WINE VISION U BEOGRADU
GRUPNI SAJAM SA 57 ITALIJANSKIH KOMPANIJA NA B2B EVENTU
SA SNAŽNIM RASTOM POTRAŽNJE (+13%)
Verona 21. novembar 2024. - Vinitaly kreće u akciju pokrivanja Istočne Evrope sa "Italy Area" na Wine Vision by Open Balkan u Beogradu od sutra do nedelje 24. novembra. Ovaj treći sajam, koji organizuje Veronafiere u saradnji sa Agencijom za trgovinu ITA, ima za cilj da uspostavi prisustvo italijanskog vina ne samo na Balkanu (Srbija, Severna Makedonija i Albanija), već i u velikom delu Istočne Evrope. Pedeset sedam italijanskih kompanija učestvuje na grupnom sajmu koji predstavlja 8 regiona (Abruzzo, Friuli-Venezia Giulia, Lombardija, granice, Piemont, Apulia, Toskana i Veneto) koji odgovaraju b2b sastancima sa kupcima iz 11 zemalja (Albanija, Austrija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Hrvatska, Makedonija, Crna Gora, Srbija, Slovačka, Slovenija i Mađarska). Sve u svemu, poslovna oblast posvećena italijanskom B2B u Wine Vision odgovara na tražnju koja raste mnogo snažnije od globalnog italijanskog izvoza vina; u stvari, italijanska prodaja zabeležila je porast vrednosti prošle godine u 11 ciljnih zemalja od 8,6% (oko 250 miliona evra), u poređenju sa svetskim prosekom izvoza od -1,6%. Skok ponovljen u prvih 8 meseci ove godine, sa trendom vrednosti od + 13%.
"Misija u Beogradu", rekao je generalni direktor Veronafiere-a, Adolfo Rebughini, "takođe je deo planiranih aktivnosti Vinitaly-a da odabere i pozove lokalne operatere i kupce na sajam sledeće godinu u samoj Veroni od 6. do 9. aprila. Uzajamni interesi sa partnerima Open Balkan-a koji su se oblikovali na poslednjem Vinitaly sa 1.567 operatera sa balkanskog područja i značajnim prisustvom proizvođača iz Srbije, Albanije i Severne Makedonije – koje će ponovo biti potvrđeno 2025. godine – u izložbenom centru u Veroni u zajedničkom izložbenom prostoru, sa najboljim etiketama iz ove tri zemlje rame uz rame unutar datog prostora."
Na kraju, ali ne i najmanje važno, u Beogradu će biti održano 6 majstorskih kurseva koje će voditi predsednik Aspija, Giuseppe Vaccarini. Glavne etikete koje predstavljaju ključna područja proizvodnje vina u Italiji biće u prvom planu: od Franciacorta do Langhe, od vinograda Friuli do Abruzzo i Sardinije, od Prosecco do Soave i Valpolicella.
Odnosi sa medijima i javnim ustanovama
Tel.: + 39.045.829.83.50 - 82.42 - 82.10 – 84.27
E-mail: pressoffice@veronafiere.it;
Ovaj tekst nije proizvod Agencije Beta I ona ne odgovara za navode u njemu.
(Kraj OMS poruke)