Web Analytics
Kina donosi trogodišnji akcioni plan za optimizaciju potrošačkog okruženja - BetaRS

Kina donosi trogodišnji akcioni plan za optimizaciju potrošačkog okruženja

Ekonomija | 21.02.2025 | access_time 10:25
Kina donosi trogodišnji akcioni plan za optimizaciju potrošačkog okruženja
Xinhua/Chen Bin

 Kineske vlasti su predstavile trogodišnji akcioni plan za unapređenje potrošačkog okruženja u zemlji, kao deo napora za podsticanje potrošnje, piše Sinhua.

 

Do 2027. godine, ključni problemi poput lošeg kvaliteta ponude robe, tržišnog haosa i nedovoljne zaštite potrošačkih prava biće rešeni, navodi se u planu koji je zajednički izdalo pet vladinih institucija, uključujući Državnu upravu za regulaciju tržišta.

 

U naredne tri godine, Kina će raditi na poboljšanju kvaliteta robe i usluga, rešavanju osnovnih uzroka potrošačkih sporova i povećanju pogodnosti, udobnosti i zadovoljstva potrošača, čime će se značajno unaprediti celokupno potrošačko okruženje u zemlji.

 

Plan takođe naglašava napore u kreiranju novih potrošačkih scenarija, s posebnim fokusom na oblasti poput digitalne potrošnje, ekološki održive potrošnje i potrošnje u sektoru zdravstva.

 

U 2024. godini, maloprodaja robe široke potrošnje u Kini porasla je za 3,5 odsto u odnosu na prethodnu godinu, što potvrđuje snažan potrošački potencijal zemlje.  

Teme

Novo

Društvo

Šta drugi čitaju

Dnevni evropski servis

IT