Hemofarm: Brend BIOTA intima novi član portfolija za žensko zdravlje
Ekonomija
| Izvor: Beta
| 21.03.2025
|
access_time
14:05
"Ova akvizicija predstavlja još jedan korak u obogaćivanju Hemofarmove ponude za žensko zdravlje, a sve u skladu sa svrhom kompanije da bude pouzdan partner u brizi o zdravlju ljudi", navodi se u saopštenju Hemofarma.
Generalni direktor Hemofarma Ronald Zeliger istakao je da akvizicija brenda BIOTA intima predstavlja značajan korak u strategiji kompanije i stvara nove mogućnosti.
"Naša misija je da pružimo najbolju moguću podršku zdravlju svih žena. Sa BIOTA intima brendom, osim što obogaćujemo naš portfolio, takođe odgovaramo na specifične potrebe žene u različitim fazama života", rekao je Zeliger.
Hemofar uvođenjem brenda BIOTA intima u ponudu nastavlja da proširuje ginekološki portfolio koji uključuje brendove poput Femmabiotic, Ferona, Miocystinn i Finderm Forte, ističe se u kompanijskom saopštenju.
Teme
Ekonomija
Novo
Društvo
PKS: Srpske kompanije na vodećem gejming sajmu u Kelnu
pre 26 minuta