Izveštaj o održivom poslovanju: Jetel mobilna mreža je 100 odsto zelena
ESG izveštaj predstavlja rezultate i inicijative u oblasti zaštite životne sredine, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja.
Prema izveštaju, kompanija Jetel posvećena je odrđivom poslovanju i razvoju digitalnog društva u skladu sa ESG strategijom e&PPF Grupe.
Tokom prošle godine, više od 140.000 korisnika prešlo je na e-račune, čime je ušteđeno oko 1,7 miliona listova papira i 1,5 miliona koverata, piše u saopštenju Jetela.
Jetel je zajedno sa korisnicima, u okviru programa reciklaže koji traje od 2021, reciklirao više od 1,4 miliona uređaja, odnosno više od 100 tona elektronskog otpada.
Navedeno je da su aktivnosti kompanije usmerene na smanjenje potrošnje energije, uštedu goriva i efikasno upravljanje materijalima i otpadom.
Po istraživanju nezavisne agencije Kantar, Jetel je i ove godine prepoznat kao vodeći telekomunikacioni operator u Srbiji po odgovornom odnosu prema životnoj sredini.
"Kompanija "UMLAUT" dodelila Jetelu dodelila priznanja za najbolji kvalitet mobilne mreže u Srbiji, deveti put i za najbolji kućni internet, drugi put uzastopno", piše u saopštenju.
Do kraja godine, kroz inicijativu Eco Bonus u kojoj se u ime korisnika reciklira papirni i plastični otpad, uključeno je više od 13.500 korisnika, a prikupljeno više od 725 tona plastike i 347 tona papira i kartona.
Osim ekoloških aktivnosti, piše da Jetel kroz Jetel fondaciju i partnerstvo sa UNICEF-om sprovodi programe edukacije o digitalnim veštinama i bezbednom korišćenju interneta.
ESG menadžer Jetela Milica Begenišić rekla da se pristup kompanije temelji na uverenju da je to put ka otpornijem društvu i uspešnijem poslovanju.
"Svesni smo da digitalna povezanost donosi brojne mogućnosti, ali i izazove, naročito za decu i osetljive grupe. Zato već trinaest godina sprovodimo različite programe koji imaju za cilj da edukuju i osnaže korisnike svih generacija da bezbedno i odgovorno koriste digitalne tehnologije", rekla je Begenišić.