Web Analytics
USAID obeležava Nedelju medijske pismenosti - BetaRS

USAID obeležava Nedelju medijske pismenosti

Srpski | Izvor: Beta | 25.10.2021 | access_time 17:15
USAID obeležava Nedelju medijske pismenosti
Nedelju medijske i informacione pismenosti sloganom  „Medijska pismenost za javno dobro” obeležava  program Nova pismenost,  koji sprovode organizacija Propulsion i  Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID).

Nedelja medijske i informacione pismenosti je "još jedan povod da se građanima, privredi, državnoj upravi, nastavnicima, deci i njihovim roditeljima skrene pažnja na važnost i neophodnost medijske i informacione pismenosti u složenom svetu", navodi se u saopštenju.

"Sve manje se veruje u izvore informisanja, odluke institucija, stručnost i profesionalizam kada je u pitanju svakodnevica. U isto vreme, digitalna realnost se usložnjava i postaje teška za praćenje. Preplavljeni informacijama, svi smo preko noći postali neka vrsta eksperata za sva važna životna pitanja", stoji u saopštenju.

Povodom Nedelji medijske i informacione pismenosti postavljeni su bilbordi u Beogradu, Nišu i Novom Sadu,  koji ukazuju "da je svako od nas preuzeo uloge koje do sada nije imao" kaže se u saopštenju.

„U periodu u kome obeležavamo globalnu Nedelju medijske i informacione pismenosti, provokativnim pitanjima skrećemo pažnju javnosti na potrebe svih nas da što bolje i efikasnije razumemo svet koji nas okružuje. Ujedno i podsećamo da program Nova pismenost kroz kampanje, priručnike, obuke i edukativne programe pomaže građanima da se snađu u sve komplikovanijoj realnosti koju živimo”, ističe Goran Zarić, menadžer programa Nova pismenost.

Program Nova pismenost (novapismenost.rs ) radi s građanima, medijima, kompanijama, obrazovnim sistemom, influenserima i državnom upravom kako bi se najbolje prakse medijske, informacione i digitalne pismenosti našle među temeljima savremenog srpskog društva.

Teme