Kina ostvarila 52,7 miliona domaćih turističkih putovanja tokom novogodišnjih praznika
U Kini je tokom trodnevnih novogodišnjih praznika ostvareno oko 52,7 miliona poseta domaćih turista, što je porast od 0,44 odsto u odnosu na prethodnu godinu, saopštilo je Ministarstvo kulture i turizma 2. januara.
Prihod od turizma ostvaren tokom praznika dostigao je preko 26,5 milijardi juana (oko 3,8 milijardi američkih dolara), što je četiri odsto više u odnosu na isti period prošle godine, navelo je ministarstvo a prenosi Sinhua.
Kinesko kulturno i turističko tržište ostalo je stabilno i uredno tokom praznika.
Kratke ture su posebno omiljene među putnicima tokom tog perioda, uz konstantnu popularnost aktivnosti na ledu i snegu, kampovanja i igara među mladima, napominje ministarstvo.
Podaci takođe pokazuju stabilan oporavak putovanja na srednje i velike udaljenosti u zemlji, saopštilo je ministarstvo, dodajući da su neke onlajn turističke agencije prijavile značajan porast rezervacija karata za međupokrajinski i prekogranični turizam tokom praznika.