Web Analytics
U četvrtoj sezoni kampanje 'Zasadi drvo' 600.000 sadnica - BetaRS

U četvrtoj sezoni kampanje 'Zasadi drvo' 600.000 sadnica

Zelena Srbija | Izvor: Beta | 25.05.2023 | access_time 12:15
U četvrtoj sezoni kampanje 'Zasadi drvo' 600.000 sadnica
Četvrta sezona pokreta masovnog sađenja drveća u Srbiji "Zasadi drvo" posađeno je više od 600.000 sadnica na 350 mesta širom zemlje, saopšteno je danas na završetku te kampanje.

"Zasadi drvo" je poduhvat za zdraviju životnu sredinu koji su pokrenule kompanije "DM drogerie markt" i "Adria Media Group".

U okviru ovog projekta do sada je ozelenjeno 17 gradova, očišćena je dugogodišnja divlja deponija i pretvorena u zelenu oazu i obezbeđeno je 10.000 sadnica za sve osnovne škole u Srbiji. 

"Ovu fazu obeležile su i brojne aktivnosti, pre svega za najmlađe. Edukacije su u ovoj sezoni sprovedene u pet vrtića, a deca su imala priliku da sade lavandu, smilje i ruzmarin, pravila su 'hotele za insekte' i slušala o pčelama", rekla je resorna menadžerka marketinga i komunikacija DM za Srbiju i Severnu Makedoniju Svetlana Jovanović Mitić.

Podsetila je da su sve osnovne škole u Srbiji dobile po dve sadnice bora koje su posadile u dvorištima i da je ozelenjeno dvorište Medicinske škole u Zemunu.

Projekat "Zasadi drvo" pokrenuli su Adria Media Group i "DM drogerie markt", uz podršku Uprave za šume Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede, Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, Javnih preduzeća "Srbijašume" i "Vojvodinašume", Pokreta gorana Srbije, Privredne komore Srbije, Botaničke bašte "Jevremovac" Biološkog fakulteta Univerziteta u Beogradu, Šumarskog fakulteta u Beogradu, Šumarske škole Kraljevo, Zavoda za zaštitu prirode. Od ove sezone učestvuju i dva nova institucionalna partnera: Pokrajinski sekretarijat za urbanizam i zaštitu životne sredine i Institut za šumarstvo.

Teme

Prijavite se na newsletter Zelene Srbije

Obnovljivi izvori