U četvrtoj sezoni kampanje 'Zasadi drvo' 600.000 sadnica
Zelena Srbija
| Izvor: Beta
| 25.05.2023
|
access_time
12:15
"Zasadi drvo" je poduhvat za zdraviju životnu sredinu koji su pokrenule kompanije "DM drogerie markt" i "Adria Media Group".
U okviru ovog projekta do sada je ozelenjeno 17 gradova, očišćena je dugogodišnja divlja deponija i pretvorena u zelenu oazu i obezbeđeno je 10.000 sadnica za sve osnovne škole u Srbiji.
"Ovu fazu obeležile su i brojne aktivnosti, pre svega za najmlađe. Edukacije su u ovoj sezoni sprovedene u pet vrtića, a deca su imala priliku da sade lavandu, smilje i ruzmarin, pravila su 'hotele za insekte' i slušala o pčelama", rekla je resorna menadžerka marketinga i komunikacija DM za Srbiju i Severnu Makedoniju Svetlana Jovanović Mitić.
Podsetila je da su sve osnovne škole u Srbiji dobile po dve sadnice bora koje su posadile u dvorištima i da je ozelenjeno dvorište Medicinske škole u Zemunu.
Projekat "Zasadi drvo" pokrenuli su Adria Media Group i "DM drogerie markt", uz podršku Uprave za šume Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede, Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, Javnih preduzeća "Srbijašume" i "Vojvodinašume", Pokreta gorana Srbije, Privredne komore Srbije, Botaničke bašte "Jevremovac" Biološkog fakulteta Univerziteta u Beogradu, Šumarskog fakulteta u Beogradu, Šumarske škole Kraljevo, Zavoda za zaštitu prirode. Od ove sezone učestvuju i dva nova institucionalna partnera: Pokrajinski sekretarijat za urbanizam i zaštitu životne sredine i Institut za šumarstvo.