Kako je istaknuto, pokretanjem novog, savremenog i efikasnog elektronskog servisa EPS unapređuje poslovanje, razvija nove usluge i pobolјšava kvalitet postojećih servisa za kupce električne energije.
Domaćinstva i mali kupci sada će imati brz i jednostavan pristup e-računu odmah po formiranju mesečnog zaduženja, pre štampanja i distribucije uobičajenom poštom, navedeno je u saopštenju.
Precizirano je da dodatne funkcije portala omogućavaju uvid u arhivu računa i uplata iz prethodne tri godine, kao i detalјan pregled potrošnje po zonama i tarifama.
Iz EPS-a su naglasili da će korišćenje portala biće jednostavno, kao i proces registracije i prijave.
Korisnici portala će moći bezbedno i brzo elektronski da plate račun bez odlaska u poslovnice platnih institucija i to putem sistema za instant plaćanja (IPS Skeniraj) i platnim karticama Dina, Visa i MasterCard.
Novina je i da će korisnici portala preko jednog naloga moći da pregledaju i elektronski plate račune za više mernih mesta u različitim regionalnim područjima Srbije.
Aktiviranjem jedinstvenog portala sa radom će prestati dosadašnji regionalni portali, a njihovi korisnici će registracijom na novi portal dobiti pristup tehnički unapređenoj verziji sa novim korisničkim funkcijama.
Do kraja godine, biće dostupna i mogućnost podnošenja prigovora na račun, odnosno reklamacije.
U narednoj fazi digitalizacije, koja je planirana za početak 2024. godine, EPS će aktivirati i mobilnu aplikaciju Uvid u račun.