Yettel i Mobi banka omogućili potpisivanje ugovora bez papira
Korisnici Yettela i Mobi banke će, kako je navedeno, za pojedine transakcije u Yettel prodavnicama uneti svoj potpis maksimalno tri puta, umesto dosadašnjih 16, a iz poslovnice će izlaziti bez ugovorne dokumentacije u papirnoj formi, jer će sva dokumenta, potpisana na ovaj način, biti dostupna u digitalnom obliku.
"Uvođenjem potpisa na tabletu, transakcije sa korisnicima mobilnih usluga biće brže i jednostavnije, a vreme zadržavanja u prodavnici kraće. Na ovaj način smanjujemo i negativan uticaj na životnu sredinu, jer se potrošnja papira značajno redukuje", rekao je izvršni komercijalni direktor Yettela Saša Filipović.
Cilj Yettela je da smanji upotrebu papira za više od 90 odsto, kao i da pojednostavi sam proces potpisivanja ugovora za korisnike, dok Mobi banka naredne godine planira digitalizaiju procesa otvaranja tekućeg računa po istom principu.
Izvršni komercijalni direktor Mobi banke Bojan Dimić je ukazao na dugogodišnje partnerstvo ove dve kompanije i dodao da je "sada vreme da zajedno pokrenu novi talas u bankarskom i telekomunikacionom sektoru".
"Na pragu smo velikih promena, ovaj značajan korak ka potpunoj digitalizaciji je samo prvi u nizu ka našem cilju da budemo najbolja banka za stanovništvo u Srbiji, uz punu društvenu odgovornost", kazao je Dimić.
Dimić je zahvalio Narodnoj banci Srbije, koja je podržala potpisivanje ugovora bez papira u Yettel prodavnicama.