Kako je saopšteno danas, biće napravljen poseban odeljak na jezicima svih zemalja članica, a gde će korisnici moći da provere informaciju.
TikTok je saopštio da će video snimci koji se odnose na izbore u EU biti označeni tako da preusmere korisnike u "izborni centar" za proveru u okviru aplikacije, a na njihovom jeziku.
U tim "centrima" uz pomoć lokalnih izbornih komisija i civilnog društva biće prikazane "pouzdane informacije" o glasanju.
Evropska komisija je u oktobru otvorila istragu o sadržajima na TikToku, Iksu (X) i Meti (Fejsbuk i Instagram), zahtevajući objašnjenja o merama koje se preduzimaju protiv dezinformacija i "ilegalnog sadržaja".
Oko 6.000 ljudi trenutno radi na moderiranju sadržaja na TikToku na evropskim jezicimau EU.
Više stotina miliona Evropljana trebalo bi u junu da izabere 720 poslanika u Evropskom parlamentu.
Ove godine u više od 50 država održavaju se izbori na nacionalnom nivou, a ova društvena mreža se sprema da se intenzivnije uhvati u koštac sa obuzdavanjem obmanjujućih informacija u vidu fotografija i video snimaka, generisanih putem veštačke inteligencije.
TikTok, koji je u vlasništvu kineskog Bajtdensa (ByteDance), ima 134 miliona korisnika u Evropi.