Labović: Sijeva poseta skreće pažnju na Srbiju
Ekonomija
| 04.05.2024
|
access_time
10:50
Foto: CMG
Direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović izjavila je da poseta kineskog predsednika Si Đinpinga Srbiji podrazumeva veliku medijsku pažnju, odnosno veliku prisutnost Srbije u kineskim medijima, što podiže reputaciju Srbije kao turističkog odredišta među kineskim građanima.
"Na taj način potvrđuje se naše zaista izuzetno prijateljstvo, kako između naša dva naroda, tako i između naša dva predsednika", rekla je Labović za Kinesku medijsku grupu (CMG).
Marija Labović veruje da će poseta Si Đinpinga potvrditi da je Srbija bezbedna, a ispred svega interesantna i kvalitetna turistička destinacija za dolazak kineskih turista.
"Na taj način potvrđuje se naše zaista izuzetno prijateljstvo, kako između naša dva naroda, tako i između naša dva predsednika", rekla je Labović za Kinesku medijsku grupu (CMG).
Marija Labović veruje da će poseta Si Đinpinga potvrditi da je Srbija bezbedna, a ispred svega interesantna i kvalitetna turistička destinacija za dolazak kineskih turista.
Kroz medijske izveštaje o poseti Si Đinpinga provejavaće dodatno ono što Kinezi uglavnom već znaju: da je Srbija zemlja koja ne zahteva da kineski građani imaju vize, što je, kako je rekla, za Srbiju veoma važno.
Ona je istakla važnost saradnje Turističke organizacije Srbije sa Kineskom medijskom grupom, kao i da Turistička organizacija Srbije godinama organizuje promotivne kampanje u Kini, naročito otkako su ukinute vize za kineske građane 2017. godine.
"Saradnja sa Kineskom medijskom grupom za nas je važna jer nam omogućava veće prisustvo u kineskim medijima i dodatno nam pomaže da pozicioniramo Srbiju kao turističku destinaciju, a to je za nas izuzetno važno. Sada imamo više noćenja kineskih turista, nego što smo ih imali 2019. godine, pre izbijanja pandemije koronavirusa", naglasila je Labović.
O perspektivama saradnje dve zemlje u oblasti turizma, Marija Labović je istakla da kineski turisti, poput većine stranih turista, najradije dolaze u Beograd i Novi Sad, Suboticu i još neke gradove, ali da je uočeno da se sve češće odlučuju za zapadnu Srbiju.
"Imali smo zajedničke promotivne aktivnosti sa Crnom Gorom, upravo zato što kineski turisti, kada dođu iz daleka, žele da obiđu više od jedne destinacije, tako da smo imali neke kružne ture koje su povezivale i dalje povezuju Srbiju, Crnu Goru, Bosnu i Hercegovinu. Prirodno je da zapadna Srbija bude interesantna", dodala je Labović.