Čadež je istakao da je Pošta Srbije važan servis za privredu i građane i da se kroz implementaciju savremenih rešenja, kao što je digitalni asistent ChatBot PKS i druge inovativne usluge, značajno može ubrzati poslovanje domaćih kompanija i širenje njihovog biznisa na region, saopštila je PKS.
Predsednik PKS je ukazao da se kroz zajedničku saradnju na digitalnoj transformaciji poštanskih servisa može ostvariti značajna domaća i regionalna tržišna konkurentnost institucije kao što je Pošta Srbije, kao i saradnja sa regionalnim poštama, a u cilju snažnijeg povezivanja privreda celog regiona.
Anđelković je naglasio važnost ove saradnje za unapređenje kvaliteta usluga Pošta Srbije kroz uvođenje digitalnih servisa zasnovanih na veštačkoj inteligenciji, a uz podršku PKS-a, koji bi omogućili da se dodatno poboljša efikasnost i dostupnost usluga.
"Nastavak saradnje na ovaj način predstavlja značajan korak ka modernizaciji poštanskih usluga i jačanje naše uloge na digitalnom tržištu", rekao je Anđelković.