Igrica 'Crni mit: Vukong' ilustruje novi motor razvoja kineske trgovine uslugama
Svet
| 28.09.2024
|
access_time
12:25
Prva kineska 3A video-igrica pod nazivom „Crni mit: Vukong“ u prodaji je od 20. Avgusta i postala je hit na internetu. Do 21 sat 23. Avgusta, prodaja ove video-igrice premašila je 10 miliona na svim platformama. Prodajna vrednost iznosila je skoro tri milijarde juana, odnosno oko 420 miliona američkih dolara. To je akciona igra u trećem licu, u pozadini kineskog mita „Putovanje na Zapad“.
Pripremila: Đi Sju Prilog Kineske Medijske Grupe. (CMG)
Teme
Svet
Ekonomija
Evro sutra 116,99 dinara
pre 7 sati
Dnevni evropski servis
Šta drugi čitaju
Pročitajte vise
Kosarka
Zelena Srbija
Hronika
VMA: Dvoje ljudi povređeno u požarima
pre 20 sati