Igrica 'Crni mit: Vukong' ilustruje novi motor razvoja kineske trgovine uslugama
Svet
| 28.09.2024
|
access_time
12:25
Prva kineska 3A video-igrica pod nazivom „Crni mit: Vukong“ u prodaji je od 20. Avgusta i postala je hit na internetu. Do 21 sat 23. Avgusta, prodaja ove video-igrice premašila je 10 miliona na svim platformama. Prodajna vrednost iznosila je skoro tri milijarde juana, odnosno oko 420 miliona američkih dolara. To je akciona igra u trećem licu, u pozadini kineskog mita „Putovanje na Zapad“.
Pripremila: Đi Sju Prilog Kineske Medijske Grupe. (CMG)
Teme
Ekonomija
Evro sutra 117,01 dinar
pre 13 sati
Dnevni evropski servis
Šta drugi čitaju
Pročitajte vise
Kosarka
Zelena Srbija
Hronika
Scena
Umro američki muzičar Kvinsi Džons
pre 17 sati